Iš tiesų, iki starto šią savaitę Rusijoje liko vos kelios dienos. Komanda jau trečiadienį kelia sparnus į šiaurės Rusiją – keliaus apie 1000 km.
Todėl Benedikto Vanago stovykloje verda darbas. Pakeisti užrašą ant durelių neužtenka (S.Rozwadowskio pavardę pakeitė B.Boba). Savaitgalį vykusių bolido bandymų kariniame poligone metu pagrindinis dėmesys buvo skirtas automobilio aukščio ir amortizatorių/spyruoklių nustatymams, agregatų darbinės temperatūros tinkamo balanso paieškai, padangų darbinio slėgių balansui, prietaisų skydelio (kokpito) šildymo sprendimams.
Automobilis, lyginant su Dakaru, pažemėjo 4 cm. Taip pat pakeista jo agregatų vėsinimo sistema – juk Rusijoje, žiemiškomis sąlygomis, variklį ir kitus agregatus vėsinti reikės žymiai mažiau, o per žema temperatūra lemtų greitesnį jų dėvėjimąsi.
Na, o po automobilio perrinkimo bandomasis važiavimas (angl. shakedown'as) Gariūnų karjere buvo tiesiog būtinas. Nes pirmasis B.Vanago startas po itin sėkmingo jam Dakaro laukia itin atšiauriomis žiemiškomis sąlygomis. Todėl reikėjo patikrinti net ir dygliuotas žiemines padangas, kurios iš pirmo žvilgsnio atrodo neįprastai,
Tačiau dar daugiau komentarų nei siauros dygliuotos „Hilux“ padangos sulaukė Benedikto Vanago kepurė. Su briedžio ragais lenktynininkas atrodo išties linksmai.
„Gyvenime net ir su šypsena galima daryti rimtus reikalus. O rimčiausiom veido išraiškom buvo nuspręstos didžiausios nesąmonės. Todėl šypsokitės“, – komentavo