Pirmieji greičio ruožą įveikė motociklininkai. 315-a kilometrų greičiausiai nuvažiavo ispanas Joanas Barreda Bortas. Jis distanciją įveikė per 3 val. 27 min. 28 sek. Jam įkandin sekė praėjusių metų motociklų klasės nugalėtojas Marcas Coma, kuris lėtesnis buvo beveik 2 min.
Šiame greičio ruože sužibėjo čilietis Pablo Quintanilla, vairuojantis KTM. Jis nuo lyderio atsiliko 2 min. 49 sek. Ketvirtame etape strigo portugalas Paulo Goncalvesas, kuris finišavo tik dvyliktas.
Keturračių įskaitoje užtikrintą tempą toliau demonstruoja klasės lyderis lenkas Rafalas Sonikas. Lenktynininkas trasą įveikė per 4 val. 11 min. 35 sek.
Kiek banguotai sekėsi antroje vietoje likusiam Ignacio Casale.Jis, startavęs aštuntoje pozicijoje, nukrito iki 22-os vietos jau antrame atžymos punkte, tačiau vėliau sugebėjo prasibrauti iki antrosios vietos. Lėtesnis už Rafalą Soniką jis buvo 3 min. 26 sek.
Trečias į finišą atskubėjo Mohammedas Abu-Issa. Jo atslikimas nuo lyderio – 13 min. 14 sek.
Automobilių įskaitoje toliau tempą diktuoja katarietis Nasseras Al-Atiyahas. Jo ekipažas 315-a kilometrų nuvažiavo per 3 val. 9 min. 18 sek. Antrą rezultatą parodė Nani Roma, kurį lenktynių pradžioje persekiojo gedimai ir įvairios techninės problemos.
Nani Roma nuo lyderio atsiliko 2 min. 40 sek. ir dabar jo tikslas – vežti atsargines dalis „Mini“ komandos draugams. Trečias finišavo Ginielis de Villiersas su „Toyota“.
Nepasisekė ispanui Carlosui Sainzui. Jo „Peugeot 2008 DKR“ dingo turbinos slėgis ir jis privalėjo stoti šalinti gedimo. Manoma, kad būtent šis gedimas taps ispano pasitraukimo priežastimi, kadangi greičio ruože C.Sainzas liko laukti savo techninės pagalbos sunkvežimio.
Tačiau sužibėjo kitas „Peugeot“ komandos narys Stephanas Peterhanselis. Atakamos dykumoje lenktynininkas jautėsi lyg žuvis vandenyje ir paskutinius du kontrolės punktus įveikė greičiausiai klasėje. Tai padėjo S.Peterhanseliui dieną pabaigti penktoje pozicijoje.
Viltis laimėti Dakarą po truputį laidoja argentinietis Orlando Terranova. Ketvirtame greičio ruože lenktynininkas patyrė rimtų techninių problemų, sugaišo daug laiko remontuodamas automobilį ir liko toli už lyderių dešimtuko ribos. Gedimų neišvengė ir publikos numylėtinis Robby Gordonas.
Šis greičio ruožas itin sėkmingas Benedikto Vanago ir Andrejaus Rudnickio duetui. Trečiame iš devynių kontrolės punktų lietuviai užfiksavo net 14-ą rezultatą, paskutiniame prieš finišą atžymos punkte buvo 22-oje vietoje, o greičio ruožą baigė 20-oje pozicijoje.
Kol kas tai preliminarus rezultatas, nes pozicija nežymiai gali keistis priklausomai nuo kitų finišą pasiekusių dalyvių. Primename, kad šis duetas startavo iš 28-osios pozicijos.
Pagirtiną tempą demonstravęs tautietis etapo nugalėtojui N.Al-Attiyahui nusileido 36 min. 1 sek. Pirminiais duomenimis, bendroje įskaitoje B.Vanago ir A.Rudnickio ekipažas pakilo iki 18-os vietos.
Vienoje vietoje prakirtome ratą ir jį bekeisdami neteisingai užveržėme dvi veržles – jas prasukome.
„Pirmoje lenktynių dalyje lenkėme labai daug varžovų. Tikrai matėsi, kad mums gerokai labiau sekėsi nei daugeliui kitų. Tačiau vienoje vietoje prakirtome ratą ir jį bekeisdami neteisingai užveržėme dvi veržles – jas prasukome. Taigi ilgokai užtrukome su tuo ratu, o po to greičio ruože dar stojome jo patikrinti ir papildomai priveržti. Kai ratą telaiko keturios veržlės, privalėjome „įjungti saugiklį“, kad jo išvis nepamestume ir nefinišuotume anksčiau laiko.
Tai buvo labai techniškas greičio ruožas. Pradžioje buvo labai daug akmenų, paskui „fesh-fesh'as“. Toliau sekė kanjonai su uolomis ir akmenimis. Be galo greiti ralio tipo keliukai ir galiausiai viskas pasibaigė kopomis, kurių teko pravažiuoti apie šimtą kilometrų“, - įspūdžiais apie ketvirtąjį greičio ruožą dalijosi B.Vanagas.
Ne ką prasčiau kurį laiką sekėsi ir Antano Juknevičiaus ir Edvardo Duobos tandemui. Šie lietuviai startavo 66-i ir kiekviename kontrolės punkte gerino savo pozicijas.
Šeštame atžymos punkte „Mebar“ prototipą vairuojantis duetas parodė 53-ią laiką, tačiau vėliau susidūrė su kol kas nežinomomis problemomis.
Iki 4.30 val. Lietuvos laiku ekipažas dar nebuvo pasiekęs septintojo kontrolinio punkto.
Sunkvežimių gretose savo vienvaldystę ketvirtame greičio ruože pademonstravo „KAMAZ“ komanda. Pirmasis finišavo Andrejus Karginovas, trasą įveikęs per 2 val. 6 min. 51 sek.
Paskui jį finišavo Eduardas Nikolaevas, kuris lėtesnis buvo vos 3 sek. Trečias į finišą atskubėjo Airatas Mardeevas, kuris nuo lyderio atsiliko 6 min. 13 sek.
Šiame greičio ruože sunkioji technika turėjo įveikti mažesnį atstumą nei automobiliai. Jų distancija driekėsi 174 kilometrus.