Milijardieriaus nuomone, ateityje čempionate tik dalis lenktynių turės fiksuotas pozicijas, o kitos keisis tarpusavyje rotacijos principu. Garsiausiuose etapuose, jo teigimu, galėtų būti skiriama daugiau taškų nei kitur.
„Tikrai taip. Aš dirbu šia linkme. Jei pavyks tai įgyvendinti, didžiosiose lenktynėse bus skiriama daugiau taškų“, – duodamas interviu vokiečių žurnalui „Auto Motor und Sport“ sakė B. Ecclestone'as.
Čempionato apimties riba – 20 etapų
Milijardieriaus nuomone, bent kelerius artimiausius metus čempionato apimtis greičiausiai išliks tokia pati, kaip ir šiemet – 20 lenktynių, tačiau ateityje gali vėl augti.
„Greičiausiai apsiribosime 20 lenktynių. Jei būtumėte manęs paklausę prieš keletą metų, ar kada nors turėsime daugiau nei 17 lenktynių, greičiausiai būčiau atsakęs, kad ne. Niekada negali žinoti. Aplinkybės keičiasi“, – sakė jis.
Nori leisti prekybą bolidais
B. Ecclestone'as taip pat neslėpė ketinimų leisti komandos prekiauti bolidais tarpusavyje. Funkcionierius pažymėjo radęs būdą išspręsti pagrindiniam šios idėjos priešininkų įvardinamai galimai problemai.
„Mano mintis tokia: dabar savo bolidus kuriančios komandos galėtų įsigyti kitų sukurtus praėjusio sezono automobilius. Pasistengsiu užtikrinti, kad scenarijus (kai lieka tik trys ar keturios bolidus kuriančios komandos) nebūtų įmanomas. Greitai paaiškinsiu savo planą.“
Biudžetų lubų įvedimą laiko nerealiu
F-1 komercijos teisių valdytojas teigė netikintis komandų biudžetų lubų įvedimo realumu.
„Tai (biudžetų lubos – red. past.) nepasiteisintų. Niekas negali priversti žmonių neišleisti turimų pinigų. Visuomet gali rasti būdų apeiti kontrolę. Techninis reglamentas turi būti parašytas taip, kad pinigų leidimas negarantuotų greitesnio bolido“, – aiškino vienas sporto vadovų.
„Neįsivaizduoju, kaip tai būtų galima kontroliuoti.“
Draus keisti komandų pavadinimus
Pabaigai, B. Ecclestone'as pažadėjo užkirsti kelią ekipų pavadinimų kaitaliojimui.
„Ateityje nebeleisime keisti komandų pavadinimų. Tai bus įrašyta naujojoje sutartyje.“