Po dvejų metų lenktynių bolidai turėtų būti varomi ne 2,4 l V8 motorų, o 1,6 l V6 agregatų su turbokompresoriais. Nors variklių gamintojai jau bando modelių prototipus, B.Ecclestone'as žada atidėti standarto įsigaliojimą ar net apskritai jo atsisakyti.
„Vieną dieną pasiklausiau variklių garso Maranello („Ferrari“ bazėje Italijoje – red. past.) – ir senųjų, ir naujųjų. Net („Ferrari“ prezidentas) Luca di Montezemolo konstatavo, kad (naujieji) skamba tragiškai. Man jie nepatiko. Mes jų atsikratysime“, – pareiškė B.Ecclestone'as.
„Manau, kad ir Luca pritaria, jog turėtume atidėti jų įvedimą dvejiems ar trejiems metams. Manau, kad būtų protinga apskritai jų atsikratyti ir pasilikti su tuo, ką turime. Visa tai kainuotų 30 procentų to, ką išleistume (įvesdami naujuosius variklius).“
„Dėl šios kvailos variklių formulės kaltinu FIA (Tarptautinę automobilių federaciją). Iš tiesų tai ne jo (prezidento Jeano Todto) kaltė. (Buvęs FIA prezidentas) Mosley pradėjo šių variklių idėją ir paskui nusivažiavo.“
Nuo 2014 m. „Formulėje-1“, planuojama, įsigalios ne tik naujas variklių standartas, bet ir kitokie reikalavimai bolidų konstrukcijai. Tai turėtų sujaukti rikiuotę ir suteikti daugiau galimybių šiuo metu pajėgumo stokojančioms, tačiau gerais ištekliais galinčioms pasigirti komandoms, kas, manoma, ir lėmė L.Hamiltono sprendimą pereiti iš „McLaren“ į „Mercedes“ ekipą.