Tvarkaraštis
„Autoplius Fast Lap“ prasidės devintą valandą ryto dviem paradiniais ratais, į kuriuos išvažiuos visi pirmame etape dalyvaujantys automobiliai. Po jų prasidės „Race“ lenktynių kvalifikaciniai važiavimai, kuriuose dalyviai dalinsis startines pozicijas. Toliau – „Time Attack“ grupių važiavimai, kurie truks visą dieną. Tarp jų įsiterps net keturios „Race“ lenktynės.
„Sudarėme įtemptą tvarkaraštį, kad žiūrovams netektų nuobodžiauti. Praėjusiais sezonais pertraukas tarp važiavimų užpildė drifteriai, bet šiais metais jiems skyrėme atskirą trasos dalį – vadinamą „Šėryklą“ – todėl pagrindinis trasos žiedas visą dieną tarnaus savo funkciją“, – pasakoja „Autoplius Fast Lap“ organizatorius Giedrius Čenkus.
Dienai baigiantis, apie penktą valandą prasidės „Time Attack“ varžybų finalai – „Super Lap“ sesijos. Jų metu greičiausi dalyviai turės šansą visiškai tuščioje trasoje įveikti vieną greičiausią ratą, kuris ir lems jų rezultatą.
Pirmam šių metų etapui užsiregistravo 94 lenktynininkai – 85 startuos „Time Attack“ varžybose, 45 dalyvaus ir „Race“ lenktynėse.
Naujienos
Šalia pagrindinių varžybų „Autoplius Fast Lap“ žiūrovus užims ir kitomis pramogomis. Šalia šviežios „Nemuno žiedo“ tribūnos prie puikiai žinomo „Ąžuolo“ posūkio veiks RC modelių trasa, kurią įrengę „Hobbyshop Racing Team“ komandos organizuoja rimtas bekelės RC automobilių neoficialų čempionato etapą.
Kitame trasos gale veiks „Šerykla“ – visiems norintiems atvira driftingo trasa. Užsiregistravę iš anksto drifteriai čia „žais“ visą dieną. Šią teritoriją prižiūrės energingi „#Panevėžys-Streets“ vyrukai. Norą dalyvauti jau pareiškė beveik 20 „šonaslydininkų“.
Pagrindinis „Autoplius Fast Lap“ varžybų veiksmo taškas, kaip visada, bus įrengtas vidinėje trasos dalyje esančiame „paddock‘e“ – dalyviams skirtoje aikštelėje. Čia veiks maitinimo taškai, labai daug susikaupimo vietų su WC užrašais ir stovės scena. Nuo jos į tautą sklis muzika, kurią pertrauks tik varžybų komentatoriai – Modestas „Rembo“ Švoba ir Domantas Likša.
Dalyviai
Iki varžybų starto likus mažiau nei parai, ima ryškėti kontūrai, kaip nusiteikę čia atvažiuos praėjusių metų lyderiai. Ilgai rinkęsis kokiu automobiliu startuoti, Vytas Bilinskas išsirinko lėčiausią – raudoną „Mitsubishi Lancer Evo VIII“ bolidą. Jis lėčiausas tikrai ne todėl, kad yra raudonas. Tiesiog įprastas Vyto „ginklas“ – mėlynas „Evo“ yra greitesnis automobilis.
Kitas greitas vyras – Izidorius Paukštys – ketvirtadienį turėjo bėdų su „Nissan 200SX“ varikliu. Bet jau penktadienį jis suko ratus „Nemuno žiedo“ organizuojamose treniruotėse. Reikia turėti daug žinių ir labai daug noro pakeisti variklį per vieną naktį. „Autoplius Fast Lap“ didžiuojasi savo dalyviais.
Panevėžys – miestas, kuriame užaugo trys labai greiti lenktynininkai, į pirmą etapą atsivežantys 1500 arklio galių. Gytis Vaitulionis su „Subaru Impreza Sti“, Nerijus Žiedavičius su „Mitsubishi Lancer Evo X“ ir Nerijus Urbonavičius su „Evo V“ į varžybas atvažiuoja kiekvienas turėdamas po daugiau nei 500 AG galios automobilius.
„Intuicija kužda, kad apie lyderius prieš pirmą šių metų etapą kalbėti yra labai pavojinga. Nes greitus automobilius ruošia didelis būrys lenktynininkų. Mūsų „tradiciniams“ nugalėtojams prisnūdus ant laurų, kiti greitai užims jų vietas. Trumpai, apie lyderius žinome tiek, kad apie juos nieko nežinome“, – sako Giedrius Čenkus.