Nors jums susirgus darbovietę privalo pasiekti biuletenis ar kitaip – nedarbingumo pažyma, tačiau automobilių sporte šis žodis reiškia visiškai kitus dalykus. Sunkiausiomis planetos varžybomis tituluojamame Dakaro ralyje organizatoriai trasas tikrina ne vieną kartą. Tai privaloma kartoti ir prieš varžybas, siekiant įsitikinti, ar dalyviams bus saugu važiuoti kelio knygoje nurodyta kryptimi.
Dažnai būna taip, jog prieš lenktynininkams išvažiuojant į greičio ruožus kažkas keičiasi – trasa, leidžiamas greitis, pavojingos vietos ar kiti dalykai. Kadangi kelio knygos yra ruošiamos iš anksto, ant biuletenių atspausdinti pakeitimai yra įklijuojami į kelio knygą tą pačią dieną arba dieną prieš startą. Na o tokio masto varžybų kaip Dakaro ralis, kuris vyksta laukinėje ir nenuspėjamoje gamtoje, pakeitimai yra normalus dalykas.
Primename, jog Dakaro raliui persikėlus iš Pietų Amerikos į Saudo Arabiją, įvedamos ir griežtesnės varžybų taisyklės. Viena jų – norint suvienodinti gamyklinių ir privačių komandų sąlygas siekti aukštų rezultatų, kelias atsitiktines dienas per visą maratoną kelio knygos bus išduodamos prieš pat startą, kad komandos nespėtų pasiruošti iš anksto.
Daugiau Dakare naudojamų sąvokų reikšmių, kuo susijęs Dakaro ralis ir „Tour de France“ bei kas yra elitiniai lenktynininkai sužinoti galite „Inbank team Pitlane“ komandos lenktynininko B.Vanago „Youtube“ kanalo video.
Dakaro ralyje B.Vanagas šiemet dalyvauja su naujuoju šturmanu Felipe Palmeiro. Iš Pietų Amerikos į Saudo Arabiją persikėlęs Dakaras startuoja sausio 5 d. Džedos mieste. Dalyvių lauks 12 lenktynių dienų ir, kaip įprasta, viena poilsio diena. Ekipažams reiks įveikti 7,5 tūkst. kilometrų, iš kurių 5 tūkst. kilometrų – lenktyniniu tempu. Dakaro ralis finišuos sausio 17 d. Qiddiya mieste, netoli Saudo Arabijos sostinės Rijado.