„Šeštadienį nuo ryto motociklininkų lauksime trąsoje. Svarbu, atvažiuoti į trasą pasiruošus – dėvėti pilną aprangos komplektą, būtinai su nugaros apsauga, atvykus į starto vietą būti užsiklijavus motociklo žibintus ir užsukus veidrodėlius“, – pagrindines treniruotės trasoje taisykles vardija renginio organizatoriai.
Į treniruotes atvykę motociklininkai bus suskirstyti į keturias grupes. A – velniškai greiti, B – greiti, C – pažengę ir D – naujokai. „Organizatoriai visus dalyvius suskirstys į grupes pagal pateiktus rato įveikimo laikus. „Įvesti tokią tvarką nusprendėme todėl, kad grupėje važiuotų panašaus pajėgumo sportininkai. Taip pradedančiųjų neblaško greičiau pro juos pralekiantys pažengę kolegos, o pastariesiems siekti vis geresnio trasos įveikimo laiko netrukdo lėčiau važiuojantys“, – sako vienas renginio organizatorių Vidas Stankevičius. Tam, kad motociklas galėtų dalyvauti „Trackday“ reikia, kad jis būtų techniškai tvarkingas ir nebūtų jokių tepalų prasisunkimų. Padangoms jokie apribojimai netaikomi.
Skirstymas į grupes pagal rato įveikimo laiką labai pasiteisinusi praktika. Tuomet, kai motociklininkas pagerina savo rezultatą, jis perkeliamas į aukštesniąją grupę. „Tai skatina motociklininkus tobulėti ir po truputėlį greitėti savo pajėgumo grupėje ir kopti vis aukštyn, kol pasiekia A grupę, kurioje važiuoja labiausiai patyrę sportininkai, o galiausiai tapti ir BMA čempionato dalyviu“, – mintimis dalinasi „Navas Racing Club“ vadovas Linas Navickas.
V.Stankevičius pastebi, kad į treniruotes uždaroje trasoje susirenka vis daugiau motociklininkų, kurie supranta, kad toks pasivažinėjimas trasoje suteikia ne tik adrenalino, tačiau leidžia labiau pajusti motociklo galimybes, o trasoje sukauptos žinios padeda saugiau vairuoti ir kasdien. „Ne iš vieno dalyvio girdime, kad po treniruotės praleistos trasoje, demonstruoti motociklo galimybių viešajame eisme noro nekyla, nes kontroliuojama trasa yra puikiai tam pritaikyta vieta“, – renginio dalyvių mintimis dalinosi V. Stankevičius.
Sekmadienis bus skirtas BMA BSBK čempionato pirmajam etapui. Šiemet čempionatą sudarys aštuoni etapai, kurie vyks Latvijoje, Estijoje, Slovakijoje ir Lietuvoje. Čempionato dalyviai galės varžytis 4 klasėse, skirtose dalyvauti su standartiniais motociklais, dviejose klasėse varžysis pradedantieji sportininkai, taip pat dvi klasės skirtos, sportininkams, su lenktynėms ruoštais motociklais, dviejose klasėse susitiks labai patyrę lenktynininkai, viena klasė skirta patyrusiems lenktynininkams virš 40 metų.
„Jau nebe pirmus metus džiaugiamės projekto „Iniciatyva Kaunui“ parama pirmojo čempionato etapo gimtojoje trasoje organizavimui. Sekmadienį visi susirinkusieji galės išvysti ir vaikų motociklų plento varžybas“, – pabrėžia V. Stankevičius. „Navas Racing School mokykla“ suteikia galimybe vaikams pasitreniruoti ir lenktyniauti su „Honda NSF100“ motociklais.
„Malonu kad mūsų čempionato draugų ir bendraminčių būryje tokie žinomi ženklai, kaip SPIDI, kurie gamina sportines aprangas, batus ir kitus sportininkų saugumą gerinančius daiktus. Mus palaiko „Bauen“, „Bikeparts.lt“, „Litchema“, „Dynamit“ energy drink, „Eneos motor oil“ „Vimota“, „Motobaysport“, „TG group“. Mūsų partnerių dėka žadame itin patrauklų sezoną tiek pradedantiems, tiek patyrusiems sportininkams,“ – apie prognozes 2023 metų sezonui sakė „Navas Racing Club“ vadovas L. Navickas.