Praėjęs sezonas buvo pirmasis, kai Vaidotas ir Žygimantas visus etapus įveikė drauge.
„Prisipažinsiu, kad mane neretai aplankydavo jausmas, kad Žygimantas trenks durelėmis ir mes šią veiklą, tačiau panašu, kad šio sezono mūsų ekipažo rezultatai buvo tas dalykas, kuris jį nuo tokių minčių atbaidė“, – pasakoja V.Žala.
Prieš tai kelis sezonus Vaidotas pakeitė kelis antruosius pilotus, tačiau praėjusio LARČ sezono paskutiniame etape Druskininkuose į tuomet dar Subaru šalia Vaidoto sėdo Žygimantas. Iškovota pergalė ir pastūmėjo Žygimantą grįžti į sportą.
„Atsirado ir galimybė persėsti į kitą greitesnį automobilį, be to Druskininkuose su Vaidotu pajautėme, kad neblogai sekasi dirbti komandoje,tad nusprendėme 2015 – ųjų sezone važiuoti kartu“, – pasakoja Ž.Žala. Jis buvo ir pirmasis Vaidoto šturmanas pirmuosiuose raliuose, kai ekipažas dar važiavo BMW.
„Nutiko taip, kad likus vos keletui dienų iki pirmojo starto ralyje dar neturėjau, kas skaitys stenogramą, teko prašyti Žygimanto, kuris sutiko pagelbėti, tačiau po vieno mano „stogo“ brolis nusprendė pasitraukti“, – prisiminimais dalinosi Vaidotas. Pasak Žygimanto, kiekvienas toks įvykis įsirėžia į atmintį.
„Latvis Janis Vorobjovas, turėjęs incidentą, dar ir dabar prisipažįsta šiek tiek atleidžiantis akceleratoriaus pedalą įveikdamas posūkį. Natūralu, kad po rimtesnės avarijos reikia laiko, kol vėl galima grįžti prie anksčiau buvusio tempo“, – pasakojo Žygimantas.
LARČ vicečempionų komandos lenktynininkas V.Žala prisimė ir vieną skaudesnį išlėkimą iš trasos. „Atsimenu, kai viename ralyje šuolis per trampliną ir po to laukęs posūkis, švelniai tariant, nebuvo labai sėkmingi. Dar ilgai įveikiant panašias vietas kituose raliuose sudrebėdavo dešinė koja“, – patirtimi dalinosi lenktynininkas. Pasak jo, tokios atsirandančios baimės ar lengvos psichologinės traumos išgydomos vienu būdu – kuo daugiau treniruojantis, o šį sezoną treniruočių ekipažui netrūko.
„Labai daug dėmesio skyrėme trasos susirašymams, stengdavomės kuo daugiau kilometrų susukti prieš kiekvieną ralį“, – pasakojo V.Žala, praėjusiais metais išbandęs ir antrojo piloto duoną su Ričardu Baubinu.
„Prisipažinsiu, kad mane nustebino stenogramos skaitymo tempas. Reikia didelės patirties, kad sugebėtum ir stebėti kelią, ir skaityti stenogramą. Prisimenu, kad važiuojant su Ričardu ilgesnėse tiesiosiose dar spėdavau perskaityti informaciją apie kelią laiku, tačiau prasidėjus posūkiams mano skaitoma stenograma jau nebesutapdavo su tuo, kurioje trasos vietoje yra automobilis“, – prisiminimus apie pernai Baltarusijos ralio čempionato paskutiniame etape išbandytą šturmano duoną pasakojo Vaidotas.
Kai dar važiavome BMW, Vaidotas davė pralėkti vieną greičio ruožą, tačiau po jo reakcijos supratau, kad tai buvo pirmas ir paskutinis kartas
Brolių ekipaže taip pat buvo atvejis, kai Žygimantas ir Vaidotas buvo apsikeitę vietomis. „Kai dar važiavome BMW, Vaidotas davė pralėkti vieną greičio ruožą, tačiau po jo reakcijos supratau, kad tai buvo pirmas ir paskutinis kartas“, – juokėsi Žygimantas. Nors tuomet pasiektas rezultatas nebuvo labai konkurencingas, tačiau vicečempionų komandos „Trygg racing“ šturmanas pripažino, kad vairuoti lenktyninį automobilį daug smagiau nei skaityti stenogramą.
Nors dabar Vaidoto ir Žygimanto mintys sukasi apie kitų metų pradžioje prasidėsiantį Dakaro dykumų maratoną, kurį Vaidotas kartu su šturmanu Sauliumi Jurgelėnu bandys įveikti Dariaus Biesevičiaus sukurtu automobiliu, broliai kalba ir apie ambicingus planus LARČ. „Šių metų sezone praleidome vieną etapą, o tai mums ir pakišo koją kovojant dėl čempionų titulų, kitais metais stengsimės važiuoti dar geriau ir dalyvausime visuose LARČ etapuose“, – apie ateities planus pasakojo V.Žala. „Trygg racing“ komanda kitąmet puoselėja planus jėgas išbandyti ir užsienio trasose. „Tikiuosi, kad ir kitų metų LARČ bus toks konkurencingas kaip šiais metais, tačiau norime pažiūrėti, kaip mūsų komanda atrodo lyginant, pavyzdžiui, su estais, kurie net ir atvažiavę į Lietuvą sugeba aplenkti trasų šeimininkus“, – kalbėjo lenktynininkas.