Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Brolių Gelžinių ginklas 1006 km lenktynėse – „Porsche 911 GT3 Cup“

Karštinė, susijusi su vienomis žymiausių Lietuvoje 1006 km lenktynėmis, įsibėgėja. Pirmadienio rytą Vilniuje buvo pristatyta nauja šiose lenktynėse dėl prizo konkuruosianti komanda, pranašumą bandysianti įrodyti „Porsche 911 GT3 Cup“ automobiliu.
Jonas Gelžinis, Ignas Gelžinis ir Jonas Karklys
Jonas Gelžinis, Ignas Gelžinis ir Jonas Karklys / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.

Skirmantas Mačiukas, „Circle K Lietuva“ vadovas, pabrėžė, kad naujoji komanda ne veltui yra pavadinta „Circle K milesPlus Racing Team“. Anot jo, už šio sandorio slypi ilgametė istorija, mat dar 2002 m. į tuometinį „Statoil“ kreipėsi Audrius Gelžinis ir įtikino degalinių tinklą tapti partneriu tūkstančio kilometrų lenktynėse.

„Tąkart jie važiavo su dyzeliniu „Volkswagen Golf“ ir tuomet tai atrodė labai racionalus sprendimas, mat reikėjo mažiau stoti pilti degalų. Tąkart komanda laimėjo. Tikime, kad laimėti gali ir šiemet“, – sakė S.Mačiukas.

Josvydo Elinsko / 15min nuotr./„Circle K milePLUS racing team“ automobilio bei komandos sudėties pristatymas
Josvydo Elinsko / 15min nuotr./„Circle K milePLUS racing team“ automobilio bei komandos sudėties pristatymas

Komanda, kurią sudaro broliai Jonas ir Ignas Gelžiniai, Jonas Karklys, lenktyniaujantis Europos „Octavia Cup“ pirmenybėse, ir Estijos lenktynininkas Ralfas Aronas, į trasą po poros savaičių išvažiuos su „Porsche 911 GT3 Cup“ automobiliu. Pastarasis, sako Ignas Gelžinis, „karštomis padangomis“ iki 100 km/val. pagreitėja per maždaug 3,5 sek., o maksimalus greitis, kurio galima tikėtis lenktynių trasoje, turėtų būti apie 210 km/val.

Paklaustas, kiek maždaug degalų naudoja šis automobilis, I.Gelžinis išdavė, kad tiksliai pasakyti sunku, tačiau vienam Palangos lenktynių trasos ratui reikia maždaug 1,2 l degalų. To, kiek automobilis kainuoja, sportininkas neišdavė.

„Daug“, – buvo lakoniškas I.Gelžinis.

Šiais metais prie komandos prisijungęs J.Karklys atskleidė, kad „Porsche“ ir galine ašimi varomas automobilis lenktynėms jam – naujovė. Prieš tai lenktynininkas važiavo tik su priekine ašimi varomais automobiliais. Visgi treniruočių metu susipažinęs su automobilio valdymu, J.Karklys teigė, kad pranašumų su šiuo automobiliu yra daug, o ir komanda yra stipri.

„Jei kojos nepakiš gedimai, tikimės patekti į geriausiųjų gretas“, – sakė lenktynininkas.

Komandos narys atskleidė, kad kitas naujokas – estas Ralfas Aronas su bolidu pirmą kartą susipažino tik prieš dvi savaites, tačiau treniruočių metu neatsiliko nuo kitų komandos lenktynininkų.

Ko tikisi po lenktynių, lenktynininkai neišduoda. Visgi komandos vadovas Audrius Gelžinis sakė, kad visuomet žvalgosi į tuos, kurie yra geresni ir greitesni nei jie.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug