Darganotas oras galbūt kiek atbaidė publiką nuo šio renginio, tačiau tie, kurie atvyko į Aleksandriją, neliko nusivylę. Kadangi starto tvarka šiose varžybose sudaroma traukiant burtus, daugeliui greitų dalyvių autokroso važiavimuose į priekį kelią teko skintis pro varžovus, ne visuomet norinčius lengvai atiduoti turimas pozicijas.
Būtent tai ir lėmė gausybę rizikingų lenkimų pačiose netikėčiausiose vietose. Ne ką mažiau intriguojantys buvo ir „bulių kautynių“ važiavimai. Čia dalyviai pirmuosius važiavimus pradėjo vengdami smarkių kontaktų, tačiau nuo antrojo važiavimo prasidėjo šou – sportininkai tarsi kaskadininkai vartė vieni kitus, o siekdami užsidirbti dar daugiau taškų versdavosi specialiai patys.
Šįkart itin gausi buvo jungtinė „bulių kroso“ jaunimo ir moterų klasė. Šioje įskaitoje nugalėtoju tapo jaunasis lenktynininkas Irmantas Buivydas. Tačiau jam diena nebuvo itin lengva, mat netikėtai pirmame važiavime į priekį iššovė Milda Zabielienė.
Visgi parodžiusi keletą akrobatinių triukų ir važiavusi ant dviejų ratų sportininkė tempo neišlaikė ir finale nukrito į rikiuotės galą. Tuo metu Irmantas Buivydas didesnio pasipriešinimo nesulaukė ir iškovojo dar vieną, beveik už save patį didesnę pirmosios vietos taurę.
Antrąją vietą iškovojo stabiliai ir užtikrintai visą dieną važiavęs ir didesnių kontaktų su varžovais išvengęs Danas Januševičius. Trečiąją vietą itin sunkiai iškovojo Monika Tutinaitė. Merginai burtai buvo sėkmingi. Jie lėmė startą iš pirmos eilės.
Tačiau vėliau sportininkė po kontakto su varžovu apsisuko, buvo pavyta ratu ir pamačiusi prieš save mėlyną vėliavą pamanė, kad ji reiškia diskvalifikavimą iš šio važiavimo. Iš trasos išvažiavusi sportininkė antrąjį važiavimą jau turėjo pradėti iš rikiuotės galo, tačiau pamažu kopė pozicijomis į viršų. Finale nevengdama aštrių lenkimų mergina sugebėjo pakilti iki trečiosios vietos.
1,6 litro klasėje dalyvių buvo tiek daug, kad juos teko skirti į du pogrupius. Tiek viename, tiek kitame ėmė ryškėti favoritai, kol galiausiai visas greičiausiųjų dešimtukas susitiko finale. Ir čia, kaip ir buvo galima tikėtis, kova užvirė tarp trijų sportininkų – Egidijaus Nevulio, Gražvydo Kielos ir Luko Koveros.
Nors Lukas Kovera ilgai lyderiavo, tačiau viename posūkyje sugebėjo pralošti net dvi pozicijas ir nukrito į trečią vietą. Gražvydas Kiela finišavo antras, o nugalėtoju tapo Egidijus Nevulis. Beje, Egidijus Nevulis jaunimui pademonstravo, ką reiškia patyrusio autokroso vilko taktika.
Dar pirmame važiavime vieną varžovą panevėžietis aplenkė išorine trajektorija, kur gruntas buvo gerokai kietesnis už jau išpurentą dangą vidinėje dalyje.
Taigi, jei Egidijų Nevulį prieš sekundę matėte per savo galinio vaizdo veidrodėlį, o po akimirkos jo ten jau nebėra, tai žinokite, kad ką tik praradote poziciją. Kol ieškojote šio sportininko sau už nugaros, jis suspėjo jus aplenkti ten, kur to mažiausiai tikėjotės.
Dviejų litrų ir OPEN klasės sportininkai buvo sujungti į vieną grupę startams, tačiau jų įskaitos buvo skaičiuojamos atskirai. Dvilitrių automobilių įskaitoje užtikrintai nugalėjo praėjusio sezono favoritas, šiemet puoselėjantis ambicijas nugalėti visoje aštuonių etapų serijoje Raimondas Monstvila.
Antrąjį rezultatą parodė Deividas Cibulskis, kuriam diena klojosi ne itin lengvai. Trečiosios vietos taurę iškovojo Gintaras Bėlskis, dalinęsis tuo pačiu automobiliu su jaunimo klasėje važiavusiu sūnumi Mantu.
OPEN įskaitoje triumfavo Paulius Šniukas. Lietuvos čempionate dalyvaujančiam sportininkui šios lenktynės tebuvo lengvas pasivažinėjimas. Didesnio pasipriešinimo galingą „Volkswagen Golf IV R32“ vairuojantis sportininkas čia nesulaukė.
Tiesa, dėl kitų pozicijų kova virė iki paskutinio posūkio. Būtent paskutiniame posūkyje iki tol trečioje vietoje važiavęs Donatas Stašiūnas-Žvėris nusprendė vidine dalimi lenkti prieš jį važiavusį Luką Koverą.
Visgi lenkimas baigėsi nulūžusiu Donato Stašiūno „Opel Corsa“ ratu ir likus iki finišo 50 metrų jam teko sudėti ginklus. Iš Luko Koveros antrosios vietos atimti nepavyko, o Žvėries nesėkme pasinaudojo ir į trečiąją vietą iškopė Teisutis Malinauskas.
„Lengvųjų bulių“ klasėje jau buvo apstu kontaktų ir pasistumdymų, tad Aleksandrijos trasa dažnai nuaidėdavo žiūrovų ovacijos. Prizininkų trejetuke šįkart ir vėl išsidėstė tos pačios pavardės kaip ir pirmame etape Joniškyje, tik šįkart ne trečios, o pirmos vietos taurę išplėšė Nerijus Petriškis. Antras šįkart liko Gytis Adomaitis, o trečiąją vietą iškovojo Gintautas Baniulis. Tokios rokiruotės žada intriguojančią kovą visame sezone, kuriame liko dar šeši etapai.
„Sunkiųjų bulių“ kategorijoje nugalėtoju tituluotas Kasparas Januška, į Aleksandriją atvykęs iš Kupiškio. Jis sekmadienį buvo rezultatyviausias ir žiūrovams sukūrė daugiausiai aštrių momentų.
Antrosios vietos taure buvo apdovanotas Deividas Leščius, kuris po dviejų etapų, panašu, turėtų pakilti į lyderio poziciją. Į trečiąją vietą prasibrovė Joniškio sportininkas Audrius Vaitekūnas.
Visą dieną žiūrovus džiugino ir visureigiai. Iš pradžių buvo surengtas laisvas pasivažinėjimas, tad drąsiausi šios įskaitos dalyviai kilo į motokroso trasos tramplinus per šonus ir jais leidosi. Kiek vėliau buvo surengtos kelių ratų lenktynės motokroso trasa.
Ir nors teisėjų skaičiavimais jas laimėjo Rolandas Bučnis su „Toyota“, neabejotinai publikos numylėtiniu tapo padidinto pravažumo „Volvo“ automobilį vairavęs Irmantas Beconis.
Jis įrodė, kad net ir lengvuoju, bet visus varančiuosius ratus turinčiu automobiliu galima puikiai įveikti motokroso trasos kalnus. Kiekvieną tokį momentą publika palydėdavo ovacijomis ir galiausiai plojo atsistojusi. Trečią rezultatą čia užfiksavo „Opel Frontera“ visureigiu lenktyniavęs Gedas Šiaulys.
Trečiasis „bulių kautynių“ ir „bulių kroso“ etapas įvyks jau birželio 9-ą dieną. Lenktynės numatytos Biržų rajone, Pačeriaukštės trasoje.