1006 km lenktynių legenda tapusi ryškiai oranžinė „Integra“ šįmet ištvermės maratono trasoje pasirodys net dešimtąjį kartą.
Galingesnė klasė
Ją vairuojantis „Bunasta by Žaibelis motorsport“ lenktynininkų ketvertas pernai tapo A2000 klasės nugalėtojais, bet šįmet tokio pat pasiekimo pakartoti nebegalės dėl labai paprastos priežasties.
„Aurum 1006 km lenktynėse“ nebeliko A2000 klasės, todėl jų ekipažas turės varžytis stipresnėje A3000 klasėje, su gerokai galingesnėmis „bombomis“.
Bet komandos nariai dėl to nė kiek nesijaudino.
„Tokiose ilgose lenktynėse technika yra ne viskas. Mūsų komanda – jau patikrinta, pasitikiu kiekvienu žmogumi. Mūsų kasdienybėje dirbant su muitinėmis irgi būna visokių situacijų, kai reikia nestandartinių sprendimų, ir žinau, kokią didelę reikšmę galutiniam rezultatui turi patyrę ir patikimi kolegos“, – sakė „Bunasta by Žaibelis motorsport“ lenktynininkas Jurgis Adomavičius.
Jis šįmet „Honda Integra“ vairuos kartu su Ignu Palaima, Andriumi Čilvinu ir Tomu Rimkumi, o komandai vėl vadovaus itin patyręs ilgametis „Žaibelio“ klubo vadovas Edvinas Preckailo.
Prieš 20 metų pagaminta „Honda Integra“ yra visiškai standartinė. 245 AG automobilis trasoje išsiskirs ryškiai oranžine spalva ir pasirodys pažymėtas 12 numeriu.
Pasak J.Adomavičiaus, ši spalva turi įdomią istoriją. „Anksčiau „Bunasta“ turėjo tris buvusius Greitosios pagalbos automobilius, kurie buvo įrengti kaip biurai ir pasienyje vairuotojams išduodavo EPI deklaracijas. Tai darydavome greitai ir patikimai, todėl vairuotojai vadindavo „Greitukėmis“ ir atpažindavo oranžinius automobilius iš tolo“, - pasakojo jis.
Iššūkis - „Brexit“
Komandos lenktynininkas Ignas Palaima tvirtino, kad didžiausias šio automobilio privalumas – puikiai žinoma technika. Per daugelį metų komandai tapo pažįstamas kiekvienas „Honda“ varžtelis, bet Ignas neslėpė, kad darbų užteko iki pat lenktynių.
„Kad ir kaip norisi viską ramiai pasiruošti iki lenktynių, vis tiek paskutinių reikalų visada atsiranda“, – juokėsi Ignas.
Po nedidelio kontakto „Fast Lap“ lenktynėse automobiliui prireikė naujų durelių, bet tai, pasak Igno, smulkmena.
Jį labiau neramina tai, kad dėl „Brexit“ pailgėjus siuntų pristatymui iš Didžiosios Britanijos nespėjo laiku atkeliauti „Integros“ sankabos komplektas.
„Likus savaitei paaiškėjo, kad detalės neatvažiuos, nors jas užsakėme gerokai iš anksto. Pastebėjom, kad dėl „Brexit“ viskas iš D.Britanijos juda lėčiau. Tokia detalė ilgų distancijų lenktynėms labai svarbi, todėl paskutinę minutę teko pasitelkti savo išmonę.
Kai grandžių daug, tai nieko keisto, svarbu, kad komanda patikima, nes galime rasti sprendimą. Žinau, kad vis tiek viskas bus gerai“, – sakė I.Palaima.
Patikima komanda
Kokį rezultatą šįmet gali pasiekti „Bunasta by Žaibelis motorsport“, Ignas nespėliojo, bet ir nesureikšmino to, kad šįmet teks rungtis su iki 3 l. variklius turinčiais galingesniais automobiliais.
„Ilgose distancijose sunku prognozuoti rezultatą, bet svarbiausia susitelkti į finišą ir jei viskas pavyksta pagal planą, galima tikėtis gero rezultato. Mes pirmiausia žiūrime ne į rezultatą klasėje, bet į vietą absoliučiai. Pernai pavyko finišuoti devintiems tarp daugybės gerokai galingesnių automobilių.
Šįmet bus dar daugiau stiprių varžovų, naujesnės technikos. Bet ilgose distancijose svarbu ne vien galia, greitis, bet ir strategija. Mūsų stiprybės – patikimumas ir labai gera komanda“, – kalbėjo I.Palaima.