Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Buvusiame taksi parke pradėjo važinėti elektriniai kartingai

Vilniuje, Dariaus ir Girėno gatvėje ilgai apleistas stovėjęs buvęs taksi parkas netrukus atgims kaip automobilistų šventovė. Pirmasis čia jau įsikūrė „Elektrokart by Kartlandas“ kartodromas, siūlysiantis aukščiausios kokybės pramogas elektriniais gokartais visais metų laikais, rašoma pranešime.
Naujas kartodromas „Elektrokart by Kartlandas“
Naujas kartodromas „Elektrokart by Kartlandas“ / Egidijaus Babelio nuotr.

Traukos objektas automobilistams

„Elektrokart by Kartlandas“ – jau trečiasis „Kartlandas“ Lietuvoje. Pirmasis prieš ketverius metus duris atvėrė Kaune, antrasis – prieš porą metų Vilniuje, šalia „Litexpo“ parodų centro. Įkūrėjai sako, kad trečiasis „Elektrokart“ kartodromas ypatingas ne tik dėl elektra varomų gokartų, bet ir dėl ištobulinto pramoginio kartodromo recepto ir ypatingos traukos vietos.

„Buvusiame taksi parke gimsta ypatingas traukos taškas automobilininkams. Ateityje čia įsikurs unikalus automobilių muziejus, sporto klubas, čia persikraustys „Simuliatorių Akademija“, restoranas. Anksčiau mes buvome ta įstaiga, kuri traukė žmonių srautą, dabar šiame objekte visos įstaigos sukurs gerą automobilių pasaulio sinergiją ir tikiuosi, kad tai išsivystys į gerą praktiką“, – sakė „Kartlando“ direktorius Mantas Krivickas.

Egidijaus Babelio nuotr./Naujas kartodromas „Elektrokart by Kartlandas“
Egidijaus Babelio nuotr./Naujas kartodromas „Elektrokart by Kartlandas“

Kaip sako pats „Kartlando“ įkūrėjas, jis savo kartodromus orientuoja ne į sportininkus, o į pramogautojus, kuriems svarbiausia suteikti gerą emociją. Kuriant „Elektrokart“ kartodromą būtent į tai buvo labiausiai ir atsižvelgta.

Svarbiausia – komfortas ir geros emocijos

Iš daugiau nei 2 000 m² ploto daugiau nei penktadalį užima didžiulės laukiamosios erdvės, kambariai privatiems vakarėliams ir šventėms. Žinoma, didžiulis dėmesys buvo skirtas ir pačiai trasai. Didesnis nei bet kuriame kitame kartodrome.

„Mes vieninteliai Lietuvoje šildysime patalpą, kurioje yra trasa, kad žmonės be jokio diskomforto galėtų čia važinėti tiek žiemą, tiek vasarą. Net ir šalčiausiomis žiemos dienomis mes čia palaikysime 10–15 laipsnių temperatūrą, kad viduje nebūtų šalta. Daugiau nereikia, kad klientai lenktyniaudami neperkaistų ir važiavimas kartingu būtų komfortiškas“, – sakė „Elektrokart by Kartlandas“ vadovas.

Pramogautojams taksi parke „Kartlando“ kolektyvas išraizgė 300 metrų ilgio trasą. Tokią, kad ji būtų įveikiama bei saugi net ir pirmą kartą kartingu važiuojančiam žmogui. Saugi ne tik trasos konfigūracija su minkštais padangų bortais, bet ir nauji „Rimo“ gokartai, pasižymintys plačia, net ir didelius smūgius sugerti gebančia konstrukcija, saugos lanku ir net saugos diržais. Be to, nuotolinis gokartų valdymas instruktoriams leis greitai reaguoti į veiksmą trasoje ir sumažinti gokartų galią, jei vairuotojas trasoje elgiasi neadekvačiai. Tai aktualu vaikus mokant vairavimo meno.

Sportiniams gokartams prilygstanti trauka

„Elektrokart by Kartlandas“ flotilę sudarys dvi dešimtys modernių elektra varomų vokiškų „Rimo“ gokartų, kurie dėl tolygaus baterijų išdėstymo pasižymi tolygiu balansu ir puikiomis valdymo savybėmis, greita pedalų reakcija. Jie turi du variklius, pasiekiančius po 2,8 kw, tačiau maksimalus jų energijos atidavimas paspaudus mygtuką ant vairo gali siekti net 31 AG.

Egidijaus Babelio nuotr./Naujas kartodromas „Elektrokart by Kartlandas“
Egidijaus Babelio nuotr./Naujas kartodromas „Elektrokart by Kartlandas“

Sportiniams kartingams prilygstanti momentinė jėga lenktynių metu padės įvykdyti lenkimo manevrus. Priešingai nei daugumoje vidaus patalpų kartodromų, šios trasos architektai pasistengė, kad būtų vietos lenkimo manevrams Tuo įsitikino ir pirmieji trasą išbandę automobilių temomis rašantys ir laidas kuriantys žurnalistai.

Elektriniai gokartai į aplinką neišmeta jokių teršalų, tad trasos patalpoje oras toks pats gaivus, kaip ir namuose. Be to, nesigirdi jokio variklio triukšmo, tik čiuožinėjančios padangos. Visgi, jei lenktyniaujantiems norisi garso – kiekviename gokarte sumontuotos garso kolonėlės, skleidžiančios V8 tipo variklio garsą. Vėliau „Elektrokart“ savo flotilę planuoja papildyti ir dviviečiu gokartu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos