Čempiono titulą šiemet gynęs vokietis negalėjo pasigirti gera forma ir greičiu nesugebėjo prilygti naujam komandos draugui iš Australijos. Tris pergales iškovojęs D.Ricciardo sezoną baigė trečias, tuo tarpu S. Vettelis – penktas.
C.Hornerio teigimu, australo pademonstruota forma greičiausiai buvo „vienas iš faktorių“, lėmusių S.Vettelio sprendimą trauktis. Britas taip pat pridūrė, kad vokiečio sprendimui įtakos galėjo turėti ir Italijos GP lenktynėse pralaimėta dvikova D.Ricciardo.
„Po lenktynių Italijoje Sebastianas buvo labai nusivylęs. Gana gerai jį pažįstu, tad matėsi, kad po vasaros pertraukos jis buvo išsiblaškęs. Kažkokios kitos mintys sukosi jo galvoje. Manau, kad tarp lenktynių Belgijoje ir Italijoje Sebastianas nusprendė, kad kitais metais jis nori daryti kažką kitką“, – pasakojo „Red Bull“ vadovas C.Horneris.
Brito teigimu, S.Vettelio sprendimas pereiti į kitą barikadų pusę jo visiškai nenustebino. C.Horneris mano, kad vokietis galutinį sprendimą priėmė prieš Singapūro GP.
„Prieš atvykstant į Singapūrą buvo galima pastebėti, kad jis tapo visiškai kitokiu žmogumi. Jis buvo labiau atsipalaidavęs. Akivaizdu, kad tuo metu Sebastianas jau buvo priėmęs sprendimą. Tačiau jis vis tiek turėjo palaukti kol Alonso paliks „Ferrari“. Taigi, manęs nenustebino toks jo žingsnis“, – sakė C.Horneris.
„Manau, kad Sebastianui tai buvo puiki proga pereiti į kitą komandą. Su mumis jam puikiai sekėsi. Jis buvo „Red Bull“ šeimos narys nuo 12 metų. Atstovaudamas mūsų ekipai jis iškovojo 39 pergales, 45 „pole“ pozicijas. Manau, kad jis pagalvojo: „Man 27-eri. Nenoriu baigti karjeros neatstovavęs „Ferrari“ komandai. Dabar tai padaryti atsirado puiki proga.“
Kalbėdamas apie S. Vettelio formą šiais metais, C.Horneris sakė, kad vokiečiui taip ir nepavyko prisitaikyti prie 2014 m. „Red Bull“ bolido.
„Jam nepatiko tai, kokia tapo F-1. Jis drąsiai reiškė nepasitenkinimą viešai. Jam nepatiko variklis, jų garsas, naujasis bolidas. Pradžioje jis buvo tiesiog nusivylęs, tačiau vėliau supratęs, kad niekas nepasikeis, Sebas pradėjo kitaip galvoti. Tačiau jis buvo labai nusivylęs tuo, jog bolidas nesielgė taip, kaip jis to norėtų. Ir prie viso šito dar prisidėjo tai, jog naujasis jo komandos draugas, kuris iškovojo tris pergales, buvo už jį greitesnis.“
C.Horneris pridūrė, kad S.Vettelio greičiui didelės įtakos turėjo tai, jog buvo uždrausta naudoti apipučiamus galinius difuzorius.
„Taisyklės pasikeitė gana stipriai. Panašu, kad tai labiausiai palietė Kimį ir Sebastianą. Sumažėjusi prispaudžiamoji jėga bolido gale turėjo didelės įtakos Sebo rezultatams. Sebastianas anksčiau įveikdavo greitus ratus puikiai išnaudodamas galinę bolido dalį ir jos generuojamą prispaudžiamąją jėgą. Elektroninė stabdžių sistemą taip pat turėjo įtakos jo rezultatams. Jis vienas iš tų žmonių, kuriam yra svarbu jausti tam tikrus dalykus. O kadangi tie pojūčiai šiemet buvo prislopinti, suprastėjo ir Sebastiano rezultatai“, – vardija C.Horneris.