Trečius metus „Carrera Cup Scandinavia“ dalyvaujantys kauniečiai Falkenbergo trasą vadina bene kaprizingiausia tarp 7 Švedijos ir Norvegijos žiedinių lenktynių centrų, į kuriuos užsuka dėl šios taurės besivaržantys sportininkai. 1,843 km ilgio ovalą primenantis žiedas turi tik keletą itin aštrių posūkių, sumažinančių vidutinį vieno rato įveikimo greitį maždaug iki apie 150km/val. Kadangi trasoje dominuoja dešinieji posūkiai, automobilio kairės pusės padangos gauna gerokai didesnį apkrovimą nei dešinės pusės ir labai netolygiai kaista, teigiama pranešime spaudai.
J.Gelžinis sugebėjo pakilti į penktąją turnyrinės lentelės vietą. |
„Treniruočių metu pamatavome padangų temperatūrą ir gavom lengvą šoką – jos buvo įkaitusios iki 140 laipsnių. Tai reiškia, kad slėgis jose smarkiai kinta visų lenktynių metu ir tampa papildomu rizikos faktoriumi bei galvosūkiu tiek vairuotojui, tiek mechanikams. Suklydus derinant šiuos parametrus, konkuruoti su solidesnę automobilio reguliavimo patirtį turinčiais Švedijos sportininkais būna itin sunku“, – pasakojo „Juta racing“ komandos vadovas Audrius Gelžinis.
Išvengti padangų perkaitinimo kauniečiams nepavyko, todėl nors kontrolinėse lenktynėse J.Gelžinis nuo lyderio Tony Rickardssono atsiliko vos 0,386 sek., tačiau iškovojo tik 8-ąją starto vietą. Pirmajam įskaitiniam važiavimui sumontavus naują „Porsche“ „apavą“ ir pataikius sureguliuoti optimalų slėgį, Jonas sugebėjo prasibrauti iki šeštosios vietos ir pasiekti trečią geriausią rato įveikimo laiką, lėmusį 3-ąją starto poziciją antrame važiavime. Pirmąjį finalą laimėjo praėjusių metų „Carrera Cup Scandinavia“ čempionas Jocke Mangsas, antras finišavo Fredrikas Larssonas, o trečias – T.Rickardssonas.
Tačiau antrame važiavime ginti pozicijas buvo labai sunku, nes dėl riboto atsarginių padangų kiekio startuoti teko kvalifikacinėse lenktynėse perkaitintais ratais. Dėl šios priežasties išlaikyti lyderių diktuojamą tempą buvo sudėtinga – J.Gelžinis finišavo penktas. Šįkart nugalėjo F.Larssonas, antras liko Edwardas Sandstromas, o trečiąją vietą vėl užėmė T.Rickardssonas.
T.Barštys |
Antrasis „Juta racing“ komandos narys Tautvydas Barštys pirmajame šių lenktynių važiavime sugebėjo finišuoti 14-oje pozicijoje tarp 24 startavusiųjų. Antrąjį važiavimą jam teko pradėti iš rikiuotės pabaigos, nes pirmąją dieną kovojo dėl pozicijos ir negalejo parodyti gero laiko. T.Barščio rezultatas – 17 vieta.
„Šiais metais kovos „Carrera Cup Scandinavia“ čempionate iš tiesų žiauriai įtemptos ir prognozuoti kas laimės kurias lenktynes beveik neįmanoma. Kova aštrėja kiekviename etape, o santūrieji skandinavai neretai įsivelia ir į kontaktines grumtynes. Ačiū Dievui, kol kas mūsų komandai viskas klostosi neblogai. Įpusėjus čempionatui Jonas pakilo į 5 vietą. T.y. pasiekė rezultatą, kuris buvo mūsų šio lenktynių sezono tikslas“, – po varžybų pasakojo komandos vadovas A.Gelžinis.