Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„CBet Rally Rokiškis“ žurnale – greičio ruožų aprašymai, žemėlapiai ir išskirtinės temos

Rokiškyje ketvirtadienio rytą prasidėjo tris dienas truksiančios „CBet Rally Rokiškis“ varžybos. Jos šiemet išskirtinės savo greičio ruožų skaičiumi. Dalyviams teks įveikti 140 km distanciją, kuri padalinta į 17 greičio ruožų, iš kurių 15 unikalūs. Tačiau tai ne vienintelis momentas, kuo iš kitų ralio varžybų išsiskiria „CBet Rally Rokiškis“, rašoma pranešime.
„CBet Rally Rokiškis“ žurnalas
„CBet Rally Rokiškis“ žurnalas / Andriaus Lauciaus nuotr.

Dar vienas šių varžybų išskirtinumas, ko neturi nė vienas šalyje vykstantis ralis – ralio žurnalas. Tai tradicinis leidinys, kuriuo „CBet Rally Rokiškis“ varžybų žiūrovai džiuginami nuo pat pirmojo ralio.

Šiais metais ralio žurnalą sudaro net 50 puslapių. Bene išskirtiniausias šio žurnalo bruožas yra greičio ruožų aprašymai. Jie sudaromi pačiam organizatoriui Audriui Gimžauskui važiuojant greičio ruožais ir pasakojant apie tai, kokios posūkių kombinacijos, tramplinai ar kelio danga dalyvių laukia kuriame kilometre ir kaip į šias vietas galima privažiuoti žiūrovams. Visa tai sukonspektuota ir pateikta su detaliais žemėlapiais, koordinatėmis, informacija apie greičio uždarymo ir pradžios laikus.

Be šios informacijos „CBet Rally Rokiškis“ organizatoriai skaitytojams pateiks ir šešias temas, tad žiūrovai laukdami greičio ruožų pradžios tikrai ras ką paskaityti. Pagrindinė ralio žurnalo tema – pokalbis su buvusiu lenktynininku, o dabar garsiausiuose pasaulio filmuose kaskadininku dirbančiu lietuviu Martynu Ivanovu. Jis papasakojo apie savo profesiją, darbo su pasaulinio garso žvaigždėmis užkulisius bei atskleidė daug įdomių istorijų.

Dar viena tema – pokalbis su didžiausios mūsų šalyje „Facebook“ grupės apie ralį „Rally Fanatikai“ įkūrėju Andrejumi Isačenko. Jis papasakojo apie tai, kaip šios grupės idėja gimė, kokia ji buvo iš pradžių, kaip plėtėsi ir kokia yra dabar.

Trečioji tema – pokalbis su „Rally Freaks“ kolektyvo branduoliu – Mantu Diliu ir Laurynu Matoniu. Pradėję nuo idėjos filmuoti ralį jie su komanda vėliau ėmė rengti išsamias priešvaržybines apžvalgas, o galiausiai nusprendė patys tapti lenktynininkais ir pasigaminę raliui skirtą BMW pradėjo lenktyniauti Mini ralyje.

Ketvirtoji tema – lenktynininkai, kurie tiek gyvenimą, tiek lenktynes filmuoja bei transliuoja savo sekėjams ir visai bendruomenei. Apie gyvenimą pasakojant įspūdžius į kamerą mintimis pasidalijo Giedrius Notkus, Vladas Jurkevičius, Justas Simaška ir Gediminas Ivanauskas.

Penktoje temoje savo karjeros vingiais automobilių sporte pasidalijo šio krašto lenktyninkai – rokiškėnai Marius Žiukelis, Paulius Baltrukėnas ir Matas Valiulis. Įdomu tai, kad visi jie automobilių ralyje atsidūrė per kitą discipliną – autokrosą.

Paskutinėje temoje savo istorijas apie atsiradimą šiame ralyje papasakojo keletas rokiškėnų, kurie jau ne pirmus metus darbuojasi „CBet Rally Rokiškis“ ir atlieka pačias įvairiausias funkcijas. Apie savo vaidmenį ir uždavinius organizuojant ralį papasakojo Mantas Raišys, Nerijus Stasiūnas, Jurij Piatin ir Linas Brekys.

Taip pat ralio žurnale publikuotas ir visas dalyvių sąrašas pagal ekipažų starto tvarką.

Daugiau informacijos apie liepos 27-29 dienomis Rokiškio ir Zarasų apylinkėse įvyksiančias „CBet Rally Rokiškis“ varžybas galima rasti organizatorių puslapyje www.rallyrokiskis.com arba organizatorių „Facebook“.

VIDEO: Ar „CBet Rally Rokiškis“ galėtų tapti WRC etapu?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai