Anksčiau rašėme apie „Hyundai“ sprendžiamą svarbią dilemą: siūlyti A.Fourmaux vietą komandoje kaip pastoviam trečiam komandos nariui ar toliau rotuoti trečiu automobiliu važiuojančius sportininkus (šiemet jų sudėtyje jau startavo E.Lappi, D.Sordo ir A.Mikkelsenas).
SS8 „Toyota“ problemos
Jei T.Neuville ir O.Tanakas pademonstravo kone identišką tempą, juos abu 0,5 sek. skirtumu aplenkė SS8 nugalėjęs S.Ogier.
Tai leido paskutiniame dienos GR prancūzui užsitikrinti P2 vietą bendroje ralio įskaitoje.
Tuo tarpu „Hyundai“ dueto (T.Neuville ir O.Tanako) tempo išlaikyti nesugebėjęs E.Evansas nuo jų atsiliko net 7 sek. Po finišo į P4 bendroje įskaitoje nukritęs velsietis skundėsi nesklandumais su stabdžiais.
Lyg to dar būtų negana, problemų turėjo ir kiti „Toyotos“ ekipažai. Automobilio nejautęs T.Katsuta atsiliko nuo lyderio 15,6 sek., o S.Pajari net 28,2 sek. Paklaustas apie tokio atsilikimo priežastis S.Pajari tik pasakė, kad tai buvo labai sudėtingas ruožas ir tiek laiko jis prarado saugodamasis.
Tuo tarpu iki pat dienos pabaigos ralio lyderiu išliko T.Neuville. Jį nuo P2 buvusio S.Ogier skyrė 6,4 sek., o nuo O.Tanako 7,8 sek. persvara.
Belgas žengė svarbų žingsnį WRC čempiono titulo link. Ko jam reiks, kad šį savaitgalį taptų pasaulio čempionatu galite perskaityti šiame tekste.
SS7 toliau rizikavo T.Neuville
Kartojant ilgiausią dienoje GR pergalę pelnė T.Neuville. Tai leido belgui padidinti savo pervarą bendroje įskaitoje iki beveik septynių sekundžių.
3,6 sek. vėl nuo T.Neuville atsilikęs S.Ogier žurnalistams po finišo sakė, kad reiks aiškintis kokios to priežastys. Automobiliu, jo valdymu ir sureguliavimu prancūzas buvo patenkintas.
Po šio ruožo T.Neuville įsitvirtino lyderio pozicijoje, tuo tarpu visi trys P2-P4 vietas bendroje ralio įskaitoje užimantys sportininkai tilpo vos 1 sek. intervale.
A.Mikkelseno paaiškinimas apie savo avarijos aplinkybes:
SS6 T.Neuville toliau tolo nuo O.Tanako
Sportininkai jau trečią kartą kartojo važiavimą šiame „Klatovy“ ruože. Nors ir laimėjo T.Katsuta, jį nuo lyderio vis tiek dar skyrė 18,7 sek.
Šį kartą T.Neuville (P2 ruože) 0,6 sek. aplenkė S.Ogier, tokiu būdu išlaikydamas turimą ralio lyderio poziciją.
Trečią kartą tuo pačiu GR važiavęs T.Neuville priekaištavo organizatoriams: „Nemanau, kad reiktų daugiau nei du kartus važiuoti tuo pačiu ruožu. Buvo kiek nuobodu, plius šiam ruožui niekaip nepavyko tinkamai sureguliuoti automobilio, kadangi kelio danga buvo itin nelygi.“
SS5 į priekį išsiveržė T.Neuville
Labai svarbus greičio ruožas. Daugelis vairuotojų skundėsi nuolat kintančiu sukibimu ant slidžių kelią nuklojusį rudeninių lapų. Vis dėl ruože laimėjo O.Tanakas (pakilo į P3 ralio įskaitoje), o vos 0,3 sek. nuo jo atsilikęs T.Neuville perėmė ralio lyderio poziciją.
Vienoje sankryžų suklydęs S.Ogier pralošė belgui 3 sek. ir dėl to nukrito į P2 bendroje įskaitoje.
Prisipažinęs, kad važiavo perdėtai atsargiai E.Evansas lyderiui prarado net 6,1 sek.
Slystelėjęs į šalia kelio buvusią tvorą atsitrenkė ir savo automobilį sudaužė A.Mikkelsenas.
Taip pat iš kelių sekundžių intervale buvusio lyderių penketuko, šio GR metu pasitraukė T.Katsuta, kuris grubiai suklydęs vienoje sankryžų atsiliko net 15,4 sek.
SS4
Net 26,69 km ilgio GR, kurio kiek prisibijojo ralistai. Nepaisant ilgo ruožo nuotolio, tarp ralio lyderių vis vien išliko nedideli laiko tarpai. Pirmasis startavęs labai konkurencingą laiką užfiksavo T.Neuville (P2 bendroje įskaitoje), belgui SS4 nusileido ir viename posūkių slystelėjęs S.Ogier.
S.Ogier slystelėjimas:
Tuo tarpu prieš tai gyręs už drąsą S.Ogier, šį sykį ruože laimėjo E.Evansas. Tai jam leido pakilti į P3 bendroje įskaitoje. Apskritai, trys greičiausi ralistai po šio GR tilpo į vos sekundės intervalą!
Akivaizdu, kad šiame ruože problemų turėjo A.Fourmaux, praradęs lyderiui net 19,1 sek.! Finišavęs prancūzas skundėsi, kad visiškai nejaučia automobilio.
SS3
Penktadienį ralistai pradėjo važiuodami tame pačiame GR, kur jau važiavo ketvirtadienio vakare. Vėl laimėjo ralio lyderis S.Ogier, o E.Evansas (P3 ruože ir 2,2 sek atsilikimas) jį gyrė už drąsą.
Jei 3,7 sek. lyderiui praradęs S.Pajari prasitarė apie ruožo viduryje prarastą hibridinę variklio sistemą, tai 5,9 sek. praradęs A.Fourmaux negalėjo paaiškinti savo atsilikimo priežasčių.