Anksčiau rašėme apie „Hyundai“ sprendžiamą svarbią dilemą: siūlyti A.Fourmaux vietą komandoje kaip pastoviam trečiam komandos nariui ar toliau rotuoti trečiu automobiliu važiuojančius sportininkus (šiemet jų sudėtyje jau startavo E.Lappi, D.Sordo ir A.Mikkelsenas).
SS5 į priekį išsiveržė T.Neuville
Labai svarbus greičio ruožas. Daugelis vairuotojų skundėsi nuolat kintančiu sukibimu ant slidžių kelią nuklojusį rudeninių lapų. Vis dėl ruože laimėjo O.Tanakas (pakilo į P3 ralio įskaitoje), o vos 0,3 sek. nuo jo atsilikęs T.Neuville perėmė ralio lyderio poziciją.
Vienoje sankryžų suklydęs S.Ogier pralošė belgui 3 sek. ir dėl to nukrito į P2 bendroje įskaitoje.
Prisipažinęs, kad važiavo perdėtai atsargiai E.Evansas lyderiui prarado net 6,1 sek.
Slystelėjęs į šalia kelio buvusią tvorą atsitrenkė ir savo automobilį sudaužė A.Mikkelsenas.
Taip pat iš kelių sekundžių intervale buvusio lyderių penketuko, šio GR metu pasitraukė T.Katsuta, kuris grubiai suklydęs vienoje sankryžų atsiliko net 15,4 sek.
Ralio bendra įskaita po SS5:
SS4
Net 26,69 km ilgio GR, kurio kiek prisibijojo ralistai. Nepaisant ilgo ruožo nuotolio, tarp ralio lyderių vis vien išliko nedideli laiko tarpai. Pirmasis startavęs labai konkurencingą laiką užfiksavo T.Neuville (P2 bendroje įskaitoje), belgui SS4 nusileido ir viename posūkių slystelėjęs S.Ogier.
S.Ogier slystelėjimas:
Tuo tarpu prieš tai gyręs už drąsą S.Ogier, šį sykį ruože laimėjo E.Evansas. Tai jam leido pakilti į P3 bendroje įskaitoje. Apskritai, trys greičiausi ralistai po šio GR tilpo į vos sekundės intervalą!
Akivaizdu, kad šiame ruože problemų turėjo A.Fourmaux, praradęs lyderiui net 19,1 sek.! Finišavęs prancūzas skundėsi, kad visiškai nejaučia automobilio.
SS3
Penktadienį ralistai pradėjo važiuodami tame pačiame GR, kur jau važiavo ketvirtadienio vakare. Vėl laimėjo ralio lyderis S.Ogier, o E.Evansas (P3 ruože ir 2,2 sek atsilikimas) jį gyrė už drąsą.
Jei 3,7 sek. lyderiui praradęs S.Pajari prasitarė apie ruožo viduryje prarastą hibridinę variklio sistemą, tai 5,9 sek. praradęs A.Fourmaux negalėjo paaiškinti savo atsilikimo priežasčių.