Naujuoju bagiu „ZFORCE 1000 SPORT“ šių metų sezone lenktyniaus šeimyninis „CFMOTO Factory Racing Team“ duetas – Antanas ir Audra Kanopkinai. Iki pirmojo šių metų starto liko kiek mažiau nei dvi savaitės, tad komanda suskubo motobagį ruošti 2020-ųjų sezono iššūkiams.
Komandos planuose – trejos varžybos užsienyje ir dar daugiau lenktynių Lietuvoje, tad iki tol reikia atlikti motobagio paruošimą renginių maratonui. Praėjusiame sezone ankstesnės kartos „ZFORCE 1000“ motobagiu lenktyniavęs Antanas Kanopkinas teigia, kad didelių klausimų naujoji technika komandai nesukėlė – mechanikams dauguma agregatų jau yra pažįstami.
„Vos tik atvykęs motobagis keliavo į dirbtuves atlikti tam tikrus darbus. Visų pirma – rėmo sutvirtinimui, papildomiems sprendimams dėl variatoriaus. Šitie darbai truks savaitę. Tuo pat metu perdaroma pakaba. Čia jau turime patirties iš praėjusių metų, todėl visą ją instaliuojame į naująjį motobagį.
Tikimės, kad iki vasario 8-os dienos spėsime pasigaminti tinkamas dalis, kurių mums reikia, kad galėtume reguliuoti galinių ratų išvirtimą. Toliau – visi saugumo reikalai. Dėsime kitas sėdynes, sportinius saugos diržus. Sumontuosime ir efektyvesnius stabdžius. Iki varžybų dar turėsime pravažiuoti ir šiek tiek kilometrų, skirtų naujos technikos įvažinėjimui ir susipažinimui su pačiu bagiu. Taigi, darbų sąrašas sudaro tikrai ne vieną dešimtį pozicijų“, – sakė Antanas Kanopkinas.
Komanda bent jau didžiąją dalį darbų tikisi atlikti iki pirmojo starto vasario 8-ą dieną, kai įvyks pirmasis „4x4 Perimetras“ etapas. Visus likusius darbus ekipa atliks po šių varžybų, kadangi kitas startas numatytas jau ne Lietuvoje, o Afrikoje, Alžyre vykstančiame „Tuareg“ ralyje.
„Naujame motobagyje variklis, pavarų dėžė, reduktoriai, pusašiai liko nepasikeitę. Tai mus džiugina, nes mes su jais jau esame susipažinę, žinome, kaip jie veikia, kiek ilgai tarnauja. Jeigu tai būtų visai nauji mazgai, nesijaustume taip komfortiškai. O dabar jau turime žinių bagažą. Kita medalio pusė – mūsų detalių rezervas iškart yra didesnis. Turime dalių iš praėjusio sezono, kurios tiks naujam motobagiui.
Pagrindiniai skirtumai – pakaboje. Ji visiškai kitokia. Priekinės ir galinės šakės yra naujos, prošvaisa ir šakių eiga yra didesnė. Tam tikrose bekelėse ir duobėse tai labiau atleis klaidas. Pagal charakteristiką čia būsime greitesni. Visiškai nauja ir išmetimo sistema. Ją tobulinsime po pirmųjų varžybų. Ankstesnės kartos motobagiui šį mazgą jau buvome perdarę.
Taip pat naujovė šiame bagyje yra elektroninis akceleratorius. Anksčiau sistema buvo mechaninė ir mums vieną sykį buvo nutrūkęs akceleratoriaus trosas. Dabar šios problemos nebebus. Minusas galbūt yra tas, kad tai nauja sistema ir mes kol kas apie ją nieko nežinome. Viską parodys važiavimas ir testai“, – kalbėjo Antanas Kanopkinas.
Pirmojo sezono starto laukia ne tik Antano ir Audros Kanopkinų duetas, lenktyniausiantis naujuoju „ZFORCE 1000 SPORT“ bagiu, bet ir Dalius Mockapetris su šturmanu. Tandemas šių metų sezone perims ankstesniais metais komandos naudoto, senesnės kartos, tačiau taip pat patobulinto „ZFORCE1000“ vairą.
Taip pat puikios sportinės formos šiuo metu yra ir startams jau pasiruošęs ekipos keturratininkas Adomas Gančierius, kuris varžysis „CFORCE 1000“ keturračiu. Keturračiui taip pat buvo atlikti patobulinimai – sumontuotas didesnis degalų bakas, kurio talpa dabar siekia 40 litrų. Pasak komandos, tokia modifikacija bus reikalinga ilgų nuotolių varžybose užsienyje.
„Šiais metais mes turime tikrai nemažai varžybų, bet į šį sezoną mes žiūrime kaip į patirties rinkimo metus. Norėsime kuo daugiau sužinoti apie „CFMOTO“ techniką, apie mazgų patvarumą lenktyniniame ritme. Tai svarbu tam, kad būtų galima planuoti dar didesnius iššūkius ir startus dar aukštesnio kalibro varžybose“, – kalbėjo „CFMOTO Factory Racing Team“ gamyklinės komandos vairuotojas Antanas Kanopkinas.