Praėjusiais metais čia startavusi „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipa „Rallye Breslau“ varžybas buvo įtraukusi į savo šių metų sezono planą, tad ankstyvą sekmadienio rytą ekipa pajudėjo Lenkijos link.
Po 11 valandų trukusios kelionės komanda pasiekė Gwda Wielka miestelį. Jo pašonėje, greta ežero įkurtas bivakas, kuriame su kiekviena valanda dalyvių vis gausėjo. „CFMOTO Factory Racing Team“ komanda į dalyvių parką atvyko pačiu laiku – be jokių eilių komanda dar tą pačią dieną susitvarkė visus administracinės ir techninės komisijos formalumus ir pirmadienį paskyrė poilsiui prieš startą.
„Bivake matome, kad dėl koronaviruso čia didelių baimių nėra. Taip, yra reikalavimai išlaikyti atstumą, rekomendacijos dėvėti kaukę, dezinfekuoti rankas, bet manau, kad virusas tikrai nesutrukdys šiam renginiui ir nepraretins dalyvių sąrašo“, – sakė Antanas Kanopkinas.
Šiose varžybose „CFMOTO Factory Racing Team“ pasirodys dviem koviniais vienetais. Motobagių klasėje varžysis Antano ir Audronės Kanopkinų šeimyninis duetas. Jie važiuos naujuoju „CFMOTO ZFORCE 1000 SPORT“ motobagiu. Tuo metu Adomas Gančierius sės ant „CFMOTO CFORCE 1000“ keturračio.
Pasak Adomo Gančieriaus, šiais metais laukia išties sunkios varžybos, nes čia pasirodys 22 keturratininkai. Įdomi detalė yra tai, kad vienintelis Adomas Gančierius čia važiuos būtent „CFMOTO“ keturračiu.
„Esu nusiteikęs nuo pat pirmųjų dienų važiuoti kovingai. Žinau savo klaidas, kurias dariau praėjusiais metais, žinau, ką turėsiu padaryti geriau nei dariau pernai. Tuomet buvo šiek tiek pasimetimo, navigacinių klaidų. Šiemet dalyvių ATV klasėje tikrai daug. Varžovai važiuos su „Polaris“, „Yamaha“, „Can-am“ gamintojų keturračiais, todėl bus labai įdomu. Ypač stiprūs dalyviai iš Lenkijos, kurie važiuoja čia jau daugelį metų, žino greičio ruožų specifiką, turi daug patirties“, – tvirtino Adomas Gančierius.
Dar didesnė konkurencija laukia Antano ir Audronės Kanopkinų. Preliminariame dalyvių sąraše – net 44 ekipažai. Beje, čia „CFMOTO“ motobagis, kaip ir ATV klasėje, irgi bus vienintelis šio gamintojo produktas visoje „Side by Side“ įskaitoje.
Antanas Kanopkinas neslepia, kad šiemet komandos ambicijos – išties didelės. Aukštus tikslus leidžia užsibrėžti ne tik pernykštė patirtis, bet ir naujojo „ZFORCE 1000 SPORT“ bagio pranašumas lyginant su senesnės kartos modeliu, kuriuo būtent pernai čia ir startavo komanda.
„Kiekvienose varžybose stengiamės ką nors bagiui patobulinti, tai šios varžybos – ne išimtis. Breslau ralis yra mūsų šių metų sezono pagrindinis startas, o čia mes turime labai aiškius tikslus ir jų neslepiame. Tikimės patekti į dešimtuką. Jei būsime ten, tai bus rezultatas, kuris viršys tiek mūsų, tiek mūsų partnerių lūkesčius. Rezultatą čia lems labai daug sudedamųjų dalių. Mūsų bagis, lyginant su pirmtaku, turi pranašumą tiek stabdyme, tiek greitėjime, tiek pakaboje, todėl teoriškai turime būti greitesni.
Tačiau šiose varžybose laimi ne vien greičiausias. Rezultatą čia sudaro labai daug sudedamųjų dalių – gerai sustyguota komanda, tiek vairuotojo, tiek šturmano kompetencijos. Be to, organizatoriai šiose varžybose pridėlioja labai daug gudrybių – greičio ribojimų, stop ženklų, todėl galima labai lengvai baudą užsidirbti lygioje vietoje. Bet Audronė puikiai šturmanauja, tai tikiu, kad klaidų išvengsime. Sunkiausios dienos, manau, turėtų būti ketvirtadienis ir šeštadienis“, – tvirtino Antanas Kanopkinas.
„Rallye Breslau“ dalyvių laukia įtemptos penkios lenktynių dienos. Kiekvieną dieną, pradedant nuo antradienio, dalyvių lauks apie 200 km greičio ruožų, tad nesunku suskaičiuoti, jog sportininkai turės įveikti per tūkstantį kovinių kilometrų. Dar papildomus 500 km reikės susukti pervažiavimuose.
Šiose varžybose Antano ir Audros Kanopkinų motobagis pažymėtas 110-uoju startiniu numeriu. Adomui Gančieriui suteiktas 31-asis startinis numeris.
Visus komandos nuotykius ir įspūdžius „Rallye Breslau“ varžybose galite sekti ekipos „Facebook“ puslapyje.