Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„CFMOTO Factory Racing Team“ komanda Albanijos ralį pradėjo prologu pajūryje

Po dvi paras trukusios kelionės „CFMOTO Factory Racing Team“ komanda sausumos keliu pasiekė Albaniją. Čia jų laukia savaitę truksiančios ištvermės lenktynės. Šeštadienį lenktynininkų jau laukė prologo greičio ruožas. Jame organizatoriai iškart pasiūlė įspūdingą peizažą – lenktynes pajūriu, rašoma pranešime.
„Rally Albania“
„Rally Albania“ / Mariaus Kunigiškio nuotr.

„CFMOTO Factory Racing Team“ ekipa Albanijoje susitvarkiusi visus administracinių ir techninių komisijų formalumus savo techniką jau spėjo išbandyti koviniu režimu.

Šeštadienį organizatoriai numatė prologo greičio ruožą. Dvidešimties kilometrų ilgio distanciją papildė dar dvigubai tiek pervažiavimo kilometrų. Būtent pagal prologo rezultatus bus dėliojama pirmojo greičio ruožo starto tvarka, motociklus maišant su keturračiais, o motobagių duetus su automobilių ekipažais.

Keturračiais lenktyniaujantys komandos atstovai Adomas Gančierius ir Antanas Kanopkinas tvirtino, kad įžanga buvo pakankamai lengvas pasivaikščiojimas ir susidaryti bendrą įspūdį apie tai, kas laukia, kol kas sunku. Visgi lenktynininkai padarė navigacinių klaidų, bet jų kaina prologe buvo tik simbolinė.

„Prologas labai greitas. Labai daug džiaugsmo buvo važiuoti palei jūrą, tai iš to džiaugsmo ir pasiklydau. Paklaidžiojom kartu su Antanu, pasijuokėm ir grįžom į maršrutą. Kadangi prologo rezultatas nėra skaičiuojamas į bendrą varžybų rezultatą, o skirtas tik pirmos dienos starto pozicijoms nustatyti, nieko nepraradome“, – sakė Adomas Gančierius.

Tuo metu Dariaus Biesevičiaus ir Audronės Kanopkinienės duetas, lenktyniaujantis motobagiu, į nuotykius iškart nėrė stačia galva. Ir ne perkeltine, o beveik tiesiogine prasme. Vienoje iš atkarpų, kai reikėjo kirsti upę, vanduo paskandino elektroniką ir nustojo veikti vienas pagrindinių šturmanės darbo įrankių – „Trip Master“ sistema. Tačiau ekipažas išeitį rado.

„Startavome treti ir per pirmus keturis kilometrus pavijome vieną ekipažą. Dar gal pusantro kilometro sėdėjome jam ant uodegos. Apsilenkėme jį pajūryje. Skuodėme pajūriu ir privažiavome upę, kurią reikėjo kirsti. Ją pervažiavus mus užliejo banga. Dėl to sugedo aparatūra. Likau be galimybės matyti metrus. Bet Darius man buvo palikęs seną odometrą. Iš pradžių Darius bandė važiuoti pagal kitų dalyvių vėžes, o aš per tą laiką bandžiau atsirinkti metrus. Per du kilometrus susitvarkiau ir toliau tęsėme prologą. Finišavome su viena maža navigacine mano klaida, bet viskas gerai“, – kalbėjo Audronė Kanopkinienė.

Per savaitę truksiančias „Rally Albania“ lenktynes dalyviai iš viso turės įveikti per 1500 kilometrų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos