Komandos lenktynininkas Antanas Kanopkinas pasakoja, kad šįsyk lenktynėse jau startuos visas „CFMOTO Factory Racing Team“ sąstatas.
Čia pasirodys naujuoju „CFMOTO ZFORCE 1000 SPORT“ ir senesnės kartos „CFMOTO ZFORCE 1000“ bagiais apsiginklavę ekipažai – Antanas ir Audra Kanopkinai bei Dalius Mockapetis su Faustu Kučiu. Taip pat startuos ir keturratininkas Adomas Gančierius, važiuosiantis „CFMOTO CFORCE 1000“ keturračiu.
„Pakeitimai yra tokie, kad šiai dienai vis dar turime neišspręstų techninių klausimų. Ir pas mus visus tie klausimai yra duslintuvai. Originalių naudoti nenorime dėl svorio, tai ieškome sprendimų. Kol kas visi buvę sprendimai nepasiteisino, tad šis klausimas vis dar yra pagrindinis dalykas mūsų dienotvarkėje iki varžybų.
Kitas dalykas – po testų su naujuoju bagiu buvo ardytas motoras patikrinti, kaip ten viskas laikosi po kompresoriaus injekcijos. Galime pasidžiaugti, kad viskas gerai, viskas išgyveno. Pavarų dėžė buvo padilusi, bet tai paskutinių varžybų pasekmė, kai esant aukštoms apsukoms perjungiau bėgį. Bet čia mano kaip vairuotojo klaida. Pats kaltas“, – sakė Antanas Kanopkinas.
Antanas Kanopkinas tvirtina, kad „Enduro rally“ varžybose komandos laukia pačios įvairiausios sąlygos. Čia bus ir smėlio, ir greitų bei plačių, o taip pat ir lėtų bei siaurų vietų. Padaryti klaidą čia bus išties lengva, tad visi komandos nariai koncentraciją privalės išlaikyti iki pat paskutinio distancijos metro.
„Gausime ir smėlio, ir žvyro, ir miško keliukų. Gal ir klampesnių vietų turėsime, jei bus lietaus. Didžiausias iššūkis tai apskritai dalyvauti tokiose varžybose, kurių organizatorius dar iš principo nėra susipažinęs su SSV technika ir jos poreikiais trasai. Ne visuomet dėliojant trasą yra numatytas plotas apsisukimams, kur bagis tilptų. Bet kadangi jau žinome, kad tokių sunkumų gali būti, įsidėsime „DeWalt“ pjūklą. „Hunt The Wolf“ šį įrankį jau įvaldėme, tad jei kažkoks gulintis medis mums kliudys, mes jį pašalinsime, atlaisvindami kelią tiek sau, tiek varžovams“, – pasakojo Antanas Kanopkinas.
Antrasis komandos bagis „CFMOTO ZFORCE 1000“, kurį vairuos Dalius Mockapetris su Faustu Kučiu, po vasarį vykusių „Perimetro“ varžybų, kitų startų neturėjo. Tačiau technika šiuo metu yra paruošta, o prie jos tobulinimo prisidėjo vienas geriausių automobilių sporto konstruktorių ir mechanikų Lietuvoje Darius Biesevičius-Biesas.
„Bagiui patobulinta pakaba, sumontuotas antras degalų bakas. To reikės ateityje, nes planuose turime ilgų nuotolių „Rally Raid“ varžybas. Su tuo bagiu yra viskas gerai. Jis ištestuotas, patobulintas, tad galima sakyti, kad liko tik komforto smulkmenos.
Adomo Gančieriaus keturratis yra paruoštas. Paskutinėse varžybose užsikimšo radiatorius, bet viskas buvo išardyta, išvalyta. Dabar vyksta duslintuvo tobulinimo darbai, o visa kita yra paruošta. Nekantriai laukiame starto“, – sakė Antanas Kanopkinas.
Lenktynininkas ir komandos vadyba besirūpinantis Antanas Kanopkinas pasidžiaugė, kad prie „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipos sezonui prasidedant prisijungė ir dar vienas naujas partneris. Juo tapo kompanija „Perlo draudimas“.
„Mūsų bendradarbiavimas prasideda ir dabar galėsime gazą spausti dar daugiau, nes visi esame apdrausti. Važiuosime tikrai drąsiau. Džiaugiamės, kad mumis patikėjo labai įdomi kompanija, su kuria ateityje tikimės rasti ir daugiau bendrų sąlyčio taškų bei projektų“, – kalbėjo Antanas Kanopkinas.
Daugiau naujienų apie „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipą galite rasti paspaudę čia.