„CFMOTO Thunder Racing Team“ atskleidė, kad gavo žalią šviesą startui Dakaro ralyje

Ketvirtadienio popietę visi Vilniaus gyventojai ir svečiai galėjo pastebėti Upės gatvėje išstatytą techniką – čia visą dieną puikavosi „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos sportiniai keturračiai bei visur juos lydintis sunkvežimis vardu Hansas.

Jau tapo tradicija, jog čia įsikūrusiame „Olybet bar and grill“ komanda viešai pristato savo artimiausius planus bei dalinasi tiek praėjusių laikotarpių laimėjimais, tiek suklupimais.

Lenktynininkas ir komandos vadovas Antanas Kanopkinas pasakojo, kad pirmą kartą viešai išsakęs savo lūkestį apie komandos startą Dakaro ralyje prieš kelis metus negalvojo, jog šis tikslas yra taip sunkiai pasiekiamas: „Tuomet išsikėlus tokį tikslą viskas atrodė paprasčiau. Akivaizdu, kad trūko tiek gebėjimų, tiek ir suvokimo bendrai apie tai, kas yra tas Dakaro ralis. Ne kartą girdėjome žodį „ne“ viename ar kitame kontekste, tačiau visa mūsų komanda žino, kad tikslų mes nekeičiame, galime pakeisti tik jų datą. Rezultatai ateina, anksčiau ar vėliau. Kartu su naujomis patirtimis, žiniomis ir sugebėjimais.“

Tam, kad galėtų startuoti Dakaro ralyje, komanda turėjo ne tik įrodyti savo gebėjimus tarptautinėje arenoje, ką jau ne kartą pavyko padaryti, bet ir atitikti ASO, t.y. Dakaro ralio organizatorių, keliamus reikalavimus. 2023 sezonas prasidėjo būtent nuo vieno iš pasaulio ralio reido čempionato etapų Abu Dabyje, kur „CFMOTO Thunder Racing Team“ vėliava plėvesavo ant keturračių įskaitos nugalėtojų pakylos. Po šio ir daugelio kitų pasiekimų, Dakaro organizatoriai pagaliau atidarė duris ir leido komandai startuoti sunkiausiomis vadinamose lenktynėse.

„Praeitais metais nepavykęs tikslas šiemet pagaliau įvyks. Pirmą kartą autosporto istorijoje mes išvysime „CFMOTO“ keturratį prie Dakaro ralio starto linijos. Tikiuosi, kad išvysime jį ir kertantį finišą – tam dėsime visas pastangas. Per pastaruosius keturis metus sukaupta patirtis įvairiose varžybose užaugino visos komandos kompetencijas ir dabar jaučiamės kaip niekada pasiruošę“, – kalbėjo A. Kanopkinas ir sakė, jog artėjančiame Dakaro ralyje jam teks ypatingai didelė atsakomybė, mat pirmajame komandos starte Dakaro ralyje jis bus vienintelis jos atstovas. Tikslas, kaip jis sako, kad trasoje važiuotų du arba trys komandos nariai, bet kol kas situacija tokia, kokia yra.

Prieš Dakarą – dar vienas startas

Neatsiejama šio sporto dalis – technikos patobulinimų ir silpnųjų vietų ieškojimas. Skirtingose varžybose technika susiduria su vis kitokiais ir iš anksto sunkiai nuspėjamais iššūkiais – štai pirmomis lenktynių Abu Dabio dykumose dienomis teko kovoti su kaitimo problemomis, bet visa tai buvo išspręsta ir ištestuota, kad šios problemos tikimybė ateityje būtų sumažinta iki minimalios.

VIDEO: Dakaro ralyje startuos Antanas Kanopkinas su komanda CFMOTO Thunder RT

Ne išimtis ir pasiruošimas Dakarui. Sportininkas pasakojo, kad ir šiuo metu keturračiams yra paruoštas ne vienas atnaujinimas, kuriuos dar reikia ištestuoti. Tai bus vienas iš pagrindinių tikslų artėjančiame Maroko ralyje. Tiesa, pats A. Kanopkinas po „Dinaric“ ralyje įvykusios avarijos nedalyvaus, tačiau jis išreiškė absoliutų pasitikėjima savo komandos draugų sugebėjimais ir kompetencija.

Į Maroką komanda išvyksta jau už savaitės, kur laukia dykumų iššūkiai. „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos nariai pažadėjo ir toliau pasakoti savo istoriją kaip ji bepasisuktų.

„Tikimės, kad ji visiems patiks. Gal net įkvėps siekti savo svajonių ir tikslų. Ir niekada nepasiduoti, net jeigu išgirsti ne. Tai reiškia, kad tiesiog reikia įdėti daugiau pastangų ir darbo, kad išgirstum taip“, – savo kalbą apie artėjančius nuotykius užbaigė A. Kanopkinas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis