Po beveik 300 kilometrų iki naujojo bivako ir poligono, kuriame ir vyks varžybos likusiomis dienomis, komandoms teko ilgai laukti organizatorių vis nukeliamo starto, o galų gale pavyko startuoti jau po aštuntos valandos vakaro.
Tiesa, dėl šio vėlavimo organizatoriai sutrumpino trasą – vietoj planuotų dviejų greičio ruožų liko tik vienas, beveik aštuoniasdešimties kilometrų. „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos sportininkams ši vieta jau pažįstama, mat kelių ankstesnių metų varžybos vyko būtent čia.
Jau temstant į komandos stovyklą grįžęs Adomas Gančierius pasakojo, kad trasos navigacija buvo labai paini, tačiau pavyko pravažiuoti be klaidų: „Labai geras greičio ruožas – man labai patiko. Stengiausi važiuoti greitai, bet tuo pačiu ir labai tvarkingai. Kiekviename posūkyje navigacinėje įrangoje tvarkiausi metrus, kad būtų kuo mažesnė paklaida. Navigacija čia labai sudėtinga, itin daug kelių ir keliukų, bet pavyko nepadaryti nei vienos klaidos ir, panašu, finišavau pirmas.“
Po finišo A. Gančierius pasakojo, kad technika nepatyrė jokių pažeidimų ir yra pasiruošusi kitos dienos startui.
Antanas Kanopkinas, kuriam iki šiol šis ralis nebuvo labai sėkmingas, džiaugėsi, jog pagaliau pavyko sklandžiai įveikti greičio ruožą ir grįžti į ritmą: „Naujas bivakas, nauja vieta. Pagaliau pavyko atsikratyti ta bloga karma, lydėjusia iki šiol. Greičio ruožą pavyko įveikti ir finišuoti padarius vos kelias minimalias klaidas, be jokių nuostolių. Finišavau tarp dešimt greičiausiųjų ir tikiuosi per ateinančias dienas grįžti į rezultatų lentelės priekį.“
Sportininkui pavyko užfiksuoti septintą greičiausią laiką keturračių įskaitoje, tad bendroje rezultatų lentelėje po sunkios ralio pradžios kopia aukštyn.
Ketvirtadienį laukia maratoninė diena: du greičio ruožai dieną ir vienas naktį. Abu komandos nariai yra nusiteikę puikiai ir sako, kad vis sudėtingėjanti navigacija naujajame poligone varžybas padaro tik dar įdomesnėmis. „CFMOTO Thunder Racing Team“ sportininkams liko dvi dienos lenktynių, o šis ralis prisidės prie jų išsikelto tikslo per metus turėti bent 30 sportinių dienų – tai didelė komandos pasiruošimo artėjančiam Dakaro raliui dalis.