Iškovojęs keturis čempionų titulus iš eilės, vokietis pernai lenktynininkų įskaitoje liko tik penktas. Sportininkas neiškovojo nė vienos pergalės ir greičiu neprilygo naujajam komandos draugui Danieliui Ricciardo, kuris triumfavo tris kartus.
S.Vettelis galų gale nusprendė anksčiau laiko pasitraukti iš „Red Bull“ komandos ir pasirašė sutartį su „Ferrari“ ekipa.
Sebui nepatiko naujosios taisyklės.
„Sebui nepatiko naujosios taisyklės“, – britų leidiniui „Guardian“ sakė C. Horneris.
„Jam nepatiko naujasis variklis, nauja jėgainė, elektroninė stabdžių sistema, prispaudžiamosios jėgos stoka. Buvo akivaizdu, kad jis nebuvo patenkintas. Tai, jog Danielis iškovojo tris pergales, jo taip pat nedžiugino.“
„Situacija buvo panaši į tą, kai iš vaiko atimamas jo mėgstamiausias žaislas. Tam, kad apsiprastų, jam prireikė laiko. Prie tokios situacijos jis nebuvo pratęs. Sebas nebuvo patenkintas tuo, kokia kryptimi toliau juda F-1. Tam tikru metu jis net galvojo, ar jam derėtų sustoti, ar jis vis dar jaučia tokį malonumą lenktyniaudamas kaip anksčiau ar ne.“
„Jis buvo tiesiog nepatenkintas naująją F-1 kryptimi. Prieš tai keturi iš eilės metai jam buvo itin sėkmingi. Tačiau staiga viskas pasikeitė. Jis susidūrė su naujais iššūkiais. Sezono viduryje jis grįžo prie autosporto šaknų ir vėl pradėjo važinėti kartingu, kad iš naujo atrastų aistrą sportui bei suprastų, kodėl tapo F-1 pilotu.“
Jo vaikystės didvyris buvo Michaelis Schumacheris, tad „Ferrari“ trauka visada egzistavo.
C.Hornerio teigimu, jis puikiai supranta kodėl S. Vettelis nusprendė pereiti į „Ferrari“.
„Jo vaikystės didvyris buvo Michaelis Schumacheris, tad „Ferrari“ trauka visada egzistavo. Bet kuriam pilotui – prekinis ženklas, istorija bei kiti dalykai, susiję su šia komanda, vaidina didelį vaidmenį. Manau, kad Sebastianas suprato, kad jo karjeroje atėjo tinkamas metas žengti tokį žingsnį. Jam reikėjo to stimulo, kurį suteikia naujas iššūkis.“