Per Kalėdas skaitykite kartu. Prenumeratai -50%
Išbandyti

Čilės WRC: po antros ralio dienos ralyje pirmauja Ottas Tanakas

Penktadienį Čilės ralyje vairuotojai prakirtinėjo vieną padangą po kitos, o tarp E.Evanso ir O.Tanako virė kova. Dienos pabaigoje ralyje pirmaujantis estas lenkė Elfyną absoliučiai miniatiūrine 0,4 sek. persvara.
WRC organizatorių „facebook“ puslapyje patalpinta nuotr.
WRC organizatorių „facebook“ puslapyje patalpinta nuotr.

SS6

A.Fourmaux SS6 metu pasiekė pergalę. Visos dienos metu prancūzas buvo itin greitas ir vien ko vertas tas faktas, kad jei ne gauta minutės bauda (už pavėlavimą atvykti į laiko kontrolės postą), jis nuo ralio lyderio atsiliktų vos 1 sek.

Kas dar labiau nustebino, tai artima O.Tanako (baigė dieną būdamas P1 bendroje įskaitoje) ir E.Evanso konkurencija. P2 po antros ralio dienos buvęs E.Evansas nuo esto atsilikinėjo vos 0,4 sek.! Nesulaukiame šios situacijos atomazgos šeštadienį.

Kad penktadienį tarp ralistų virė ypač artima konkurencija, geriausiai iliustruoja tai, kad pirmi penki sportininkai bendroje įskaitoje tilpo vos į 11 sek. intervalą.

Bendra ralio įskaita po SS6:

Bendra ralio įskaita po SS6
Bendra ralio įskaita po SS6

SS5

O.Tanakas (P3 ruože) 5,2 sek. sek. skirtumu aplenkė E.Evansą (tik P8 ruože) ir tapo naujuoju ralio lyderio.

Velsietis paklaustas kodėl suprastėjo jo tempas atsakė: „Antroje dienos pusėje nesijaučiu taip gerai, kaip ryte. Su automobiliu viskas gerai, tiesiog reikia saugotis ir pasistengti važiuoti kiek greičiau.“

A.Fourmaux vėlavo startuoti ir dėl to gavo 1 min. baudos. Po šios apmaudžios klaidos prancūzas nugarmėjo į P8 bendroje įskaitoje.

Dar prastesnėje pozicijoje buvo S.Ogier, kuris nors laimėjo SS4 bei SS5 ruožuose, dėl ryte prakirstos padangos jis po šio GR buvo tik devintas bendroje įskaitoje.

SS4 iš ralio pasitraukė M.Sesksas.

Šio ruožo metu Kalle Rovanpera netyčia kelių sankirtoje pasuko ne į tą pusę ir dėl to lyderiui prarado 15,8 sek. Po šio nesusipratimo suomis nukrito į P3 bendroje įskaitoje.

Pasinaudojęs K.Rovanperos klaida, į P1 bendroje įskaitoje pakilo visą diena stabiliai važiavęs E.Evansas, tačiau visai koviniu 2,7 sek. atstumu nuo jo buvo Ottas Tanakas.

Būdamas jau visai netoli finišo savo automobilio padangą apgadino ir dėl to 27 sek. prarado E.Lappi.

Panašu, kad M.Sesksas turėjo didesnių problemų nei tik prakirsta padanga, kadangi prieš SS4 pradžią, jo nepamatėme prie starto linijos. Latvis po SS3 pasitraukė iš ralio.

SS3 metu M.Seskso patirtos avarijos vaizdo įrašas:

SS3 S.Ogier prakirto padangą!

Padangą prakirto S.Ogier. Ratą keisti priverstas prancūzas dėl to šio GR metu lyderiui pralošė net 1 min 48 sek.

S.Ogier klaidos vaizdo įrašas:

Dar labiau nepasisekė M.Sesksui. Padangą net du kartus prakirtęs latvis dėl to prarado net 5 min! Antros atsarginės padangos neturėjęs latvis tik šiaip ne taip pasiekė finišą. Negana to, po to jis su pramušta padanga turėjo nuvažiuot dar apie 40 km iki serviso zonos.

„Ech, pakliuvau į bėda slystelėjęs ant palaido žvyro“, - po finišo sakė Martinšas.

Tuo tarpu nors ir SS3 greičiausiai važiavo K.Rovanpera, bendroje įskaitoje ralio lyderiu išliko šiame ruože P2 finišavęs E.Evansas. Įpusėjus antrą ralio dieną taip pat puikioje trečioje vietoje bendroje įskaitoje buvo ir „Toyota“ debiutantas Sami Pajari (viso nuo ralio lyderio po SS3 atsiliko 6,6 sek.).

Dar šio GR metu labai nustebino G.Munsteris. Jis šiame ruože finišavęs P3 vietoje, bendroje įskaitoje aplenkė net O.Tanaką.

SS2 E.Evanso spurtas

Šiame ruože keturis greičiausius laikus užfiksavo „Toyota“ komandos vairuotojai. Iš dominavusių japonų komandos ralistų greičiausias buvo E.Evansas.

Tuo tarpu S.Ogier po kiekvieno finišo demonstratyviai atsisakė žurnalistams ką nors komentuoti. Taip prancūzas išreiškė savo protestą prieš FIA, kuri kiek anksčiau už jo komentarus prieš Graikijos ralyje dirbusius pareigūnus nubaudė prancūzą 30 tūkst. Eur bauda.

SS1 ruožas buvo atšauktas

Pravažiavus vos trims ekipažams, šis greičio ruožas buvo atšauktas. Greičiausias tai įvyko dėl nesaugaus žiūrovų elgesio trasoje. Daugiausiai iš šios situacijos išlošė T.Neuville. Pirmas startavęs ir kelią valęs sezono lyderis būtų vėliau startavusiems pralošęs nemažai laiko. Dabar nors ir kituose ruožuose jo vis tiek praras, tie praradimai bus nors kiek mažesni, nei galėjo būti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tvarumu garsėjanti kompanija „Reynaers Aluminium“ prisidės prie unikalaus miestelio verslui statybų Kauno LEZ
Reklama
Energija veiksme: kaip Dakaro lenktynininkas valdo stresą ir iššūkius
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas