Antrą vietą užėmė „Lexus SC“ vairuojantis Timas Simniška, finale tik dėl savo klaidos lipęs ant antro nugalėtojų podiumo laiptelio. Jis, vydamasis A.Čibirką, apsisuko ir leido teisėjams nekvaršinant galvų nuspręsti, kuris gi laimėjo.
Trasos konfigūracija ir oras kišo koją ne vienam dalyviui. Vos dviejų eismo juostų gatvėse dalyviai turėjo „užsistatyti“, praslysti nuo vieno bordiūro iki kito ir po kelio apsisukimo dar kelias dešimtis metrų tęsti šonaslydžio pasirodymą. Pokštus krėtė ir oras – jeigu kvalifikacijos metu buvo saulėta ir giedra, tai prieš pat porinius važiavimus prapliupo lietus ir „Top 16“ prasidėjo trasai esant šlapiai. Vėliau su kiekvienu važiavimu trajektorija džiūvo ir tai dalyviams kėlė dar daugiau klausimų – kuria pavara važiuoti, kokiu greičiu pradėti slysti ir t.t.
„Mažajame finale“ kovojo du trečios serijos BMW vairuotojai: trečią vietą užėmė Darius Kepežinskas, ketvirtas liko Artūras Ravluškevičius. Pastarasis buvo griežtai įspėtas už nesportinį elgesį trasoje – kovoje vydamasis D.Kepežinską, jis tyčia jam užkišo savo automobilį ir kontakto išvengti nebuvo įmanoma.
Kvalifikacijoje puikiai pasirodė Gediminas Levickas – šoninio slydimo varžybose anksčiau nežibėjęs sportininkas pirmoje „drifto“ dalyje pasirodė geriausiai ir iš Vilniaus mero Artūro Zuoko atsiėmė specialią taurę. Jis merą savo „Nissan 200SX“ dar ir pavežiojo trasa.
„Drift Gate“ rungtyje ir priekiu varomas automobilis
Pertraukoje po kvalifikacijos žiūrovai stebėjo pirmą kartą surengtą „drift gate“ rungtį. Jos metu dalyviai turėjo praslysti tarp dviejų trasoje 7 metrų atstumu vienas nuo kito pastatytų automobilių. Kiekviename iš trijų etapų tarpas tarp „vartų“ buvo mažinamas po metrą.
Pirmasis pro „vartus“ praslydo Vincas Zaleckis, kuris priėmęs „drifterių“ iššūkį siekė įrodyti, kad šiam sportui nebūtinas galu varomas automobilis. Nors užtrauktu rankiniu stabdžiu slystantis „Mitsubishi“ neatrodė taip efektingai, kaip šonaslydžiui ruošti automobiliai, visgi Vincui pavyko susidoroti su užduotimi.
Netrukus prie starto išsirikiavo daugiau nei puse „drifto“ čempionato dalyvių. Pastarieji net ir žinodami, kad dalyvaudami šioje rungtyje rizikuoja apgadinti savo automobilius ir galbūt eliminuoti save iš varžybų net neprasidėjus poriniams važiavimams, neatsisakė pademonstruoti savo meistriškumo.
Finale, kuriame tarpas buvo sumažintas iki 5 metrų, susirungė vos du pilotai. Andriui Čibirkai teko varžytis prieš vienintelį svečią iš užsienio – latvį Regnars Mozga. Kauniečiui Andriui šioje rungtyje nebuvo lygių, tad rygiečiui namo teko išvykti tuščiomis.
Kitas „D1Sport driftingo čempionato“ etapas Alytuje
Toliau Lietuvos „drifto“ kalendoriuje – Alytus, kuriame gegužės 24 – 25 dienomis pirmą kartą bus surengtos šoninio slydimo varžybos. Organizatoriai atskleidė, kad sportininkai bėgėsis važiuodami į įkalenę, todėl net ir pradėjus slysti dar nebus matoma visa trasa.
Alytuje galės varžytis tiek pradedantys, tiek patyrę „drifteriai“, kadangi savaitgalio metu bus surengti dviejų čempionatų etapai. „D1Sport gatvės drifto čempionato“ 2 etapas – skirtas silpnesnę techniką turintiems entuziastams ir „D1Sport driftingo čempionato“ 2 etapas – profesionalams.