Nepaprastas pasirodymas
Triskart Prancūzijos „Trophée Andros“ čempiono Jean-Philippe Dayraut vairuojamas „Dacia Duster No Limit“ pasiekė itin konkurencingą lenktynių laiką, leidusį užsitikrinti trečią vietą rungiantis su visais „Pikes Peak“ specialistais ir ankstesniais laimėtojais. Automobilio pasirodymą ir pasiektą rezultatą vienbalsiai gyrė ir organizatoriai, ir varžovai, ir žiūrovai.
„Dacia Duster No Limit“ Paiks Pyko lenktynėse |
Naujoko iš Prancūzijos žygdarbis ir komandos techninis personalas sulaukė ypatingai šilto sutikimo iš nuolatinių pasaulyje žinomiausio ir sunkiausio „kopimo į kalną“ dalyvių. Pasirodymas buvo dar nepaprastesnis dėl to fakto, jog projektas buvo pradėtas tik praėjusį gruodį. Specialios konstrukcijos automobilis buvo pagamintas vos per tris mėnesius ir šis pasirodymas Kolorade vykstančiame renginyje buvo debiutinis tiek vairuotojui, tiek „Dacia“ prekės ženklui.
„Duster“, savaitgalį pasiekęs trečią geriausią rezultatą ir tik keliomis sekundėmis atsilikęs nuo dviejų renginio žinovų, kilstelėjo „Dacia“ skiriamuosius bruožus – ryžtą, ambicingumą ir aistrą – į naujas aukštumas. Tai buvo pasiekimas, atspindėjęs prekės ženklo polinkį populiariems masiniams renginiams, kurie suteikia žiūrovams galimybę priartėti prie automobilių, komandų ir veiksmo.
Truputis beprotybės ir gausybė aistros nepamirštamai patirčiai!
Jean-Philippe Dayraut seniai svajojo sudalyvauti „Pikes Peak Hill Climb“, tad jo entuziazmas padėjo įtikinti „Dacia“ bei „Renault Sport Technologies“ prisijungti prie jo šiame išskirtiniame nuotykyje, kuris reikalavo trupučio beprotybės ir daug aistros. Prieš didžiąją dieną Jean-Philippe turėjo tik tris treniruočių dienas pasiruošti lenktynėms, susipažinti su vietove ir susidaryti nuomonę apie varžovus, kurių dauguma renginyje dalyvauja jau metų metus ir mintinai moka trasą. Vienu bandymu įveikta 20 km trasa su 156 posūkiais buvo nepamirštama „Dacia Duster No Limit“ vairuotojo patirtis. Šis renginys skirtas profesionalams, turintiems žiedinių lenktynių ir lenktynių nestabiliu paviršiumi patirties, o Jean-Philippe Dayraut rekordas – šeši Prancūzijos žiedinių lenktynių (vienviečių, kelioninių automobilių) nugalėtojo titulai – bei lenktynių ledu patirtis (jis tris kartus laimėjo „Trophée Andros“, įskaitant 2010/2011 seriją) leido jam būti idealiu varžovu kitiems lenktynių dalyviams.
„Dacia Duster No Limit“ Paiks Pyko lenktynėse |
„Tai pats nuostabiausias ir beprotiškiausias renginys, kuriame man teko dalyvauti“, – teigė jis šypsodamasis. – „Asfalto ir žvyro mišinys reikalauja specifinių vairavimo įgūdžių ir aš esu sujaudintas, jog užėmiau prizinę vietą bei varžiausi su pačiais geriausiais.“
Kalbant apie charakteristikas, prancūzo „Dacia Duster“ – svėręs 950 kg ir varomas 850 AG „Sodemo“ sureguliuoto variklio, kurio pagrindas buvo 3,8 l „Nissan GT-R V6“ – buvo gerokai silpnesnis už pagrindinių varžovų prototipus, kurių galia peržengė 1 000 AG. Tačiau „Dacia Duster No Limit“ važiuoklė –„Tork Engineering“ (projektas, gamyba, surinkimas ir vystymas) kartu su „Renault Sport Technologies“, pagelbėjusios savo unikalia patirtimi automobilių sporte, pagaminta specialiai šiam renginiui – tikrai buvo pati efektyviausia šių metų lenktynėse.