Primename, kad jau anksčiau savo naują automobilį pristatė Antanas Juknevičius. O Vaidotas Žala važiuos su tuo senesnės evoliucijos „Hilux“, kurį įsigijo pernai.
Tiesioginės transliacijos įrašas:
Benediktui jau keletą metų iš eilės vis nepavykdavo įsigyti norimos evoliucijos „Hilux Overdrive“. Šių metų sausį Dakare jis lenktyniavo kiek senesniu, pernai – naujesniu automobiliu. Panašu, kad dabar tikslas pasiektas.
Naujasis „Hilux“ automobilis aprūpintas galingesniu „Lexus RC F“ V8 5 litrų darbinio tūrio varikliu, išvystančiu apie 360 AG galingumą ir 550 Nm sukimo momentą.
Vienas pagrindinių jo išskirtinumų – dėl ratų bazėje sumontuotų atsarginių ratų pagerėjęs svorio pasiskirstymas. Bendras bolido svoris – 1950 kg. Tad jis yra apie 100 kg sunkesnis nei minimali techniniuose reikalavimuose numatyta riba.
Tai nėra pats naujausias „Hilux“
Dakaro trasose paskutinės specifikacijos „Toyota Hilux“ bolidą naudoja tik gamyklinė komanda. Tuo metu naujasis „General Financing Team Pitlane“ komandos „Hilux’as“ atitinka prieš dvejus metus Dakare startavusio automobilio charakteristikas.
Pasak Benedikto, šios modifikacijos automobilis, tobulintas „Overdrive“, padės pasiekti maksimalios variklio galios. Taigi, ir greičio.
Kiti Sebastiano ir Benedikto ginklai: mentorius ir fizinis pasirengimas
Tačiau ne tik automobilis bus pagrindinis B.Vanago ir Sebastiano Rozwadowskio ginklas. „Dakare 2018“ turėję nemažai navigacijos problemų, Sebastiano Rozwadowskio teigimu, turi tinkamai pasiruošti ir 2019 m. išbandymui. Maratoninės lenktynės vyks Peru, daugiausia smėlynuose. Iš pradžių trasa ves į pietus link Čilės sienos, o paskui suks atgal. Todėl, pasiklydus, kiltų pavojus priešpriešiais susitikti atsilikusius dalyvius.
Norėdami išvengti problemų, Benediktas ir Sebastianas į komandą pakvietė labai patyrusį mokytoją – Andreasą Schulzą, kuris Dakaro ralyje startavo net 26 kartus. Ir du kartus yra nugalėjęs.
Ši Dakaro legenda padės kurti lenktynių strategiją ir bus labai rimtas pagalbininkas Sebastianui.
Kitas svarbus dalykas - lenktynininkų fizinis pasirengimas. Benedikto Vanago socialinių tinklų paskyra mirga nuotraukomis iš pasibėgiojimų Vingio parke ar cross-fit treniruočių.
Sebastianas, pernai kelis mėnesius iki Dakaro gyvenęs palapinėje su išretintu oru (ruošėsi Bolivijos aukštikalnių pragarui), šiemet daug laiko praleidžia pirtyje. Maždaug 50 laipsnių karštyje jis mina treniruoklį.
Tikslas - gerinti lietuvių pasiektą rezultatą
Pasak Benedikto, komandos tikslas 2019 m. Dakare - pagerinti lietuvių pasiektą rezultatą. Taigi būti greičiausiųjų dešimtuke yra ambicingas planas.
„Mes padarysime viską, kad jis būtų realizuotas, – apie išsikeltus tikslus artėjančiame Dakare atsakė B. Vanagas, pridūręs, kad komanda toliau laikosi prieš metus viešai pristatytos programos. – Dalyvaujame Dakare laikydamiesi pernai paskelbto plano startuoti pagal formulę „2+1“. Taigi čia yra antrieji šios strategijos metai.“
Rekordinis lietuvių skaičius Dakare
Apie savo pasiryžimą dalyvauti 2019-ųjų Dakare, kuris vyks Peru, jau yra pareiškęs Antanas Juknevičius, Vaidotas Žala, Arūnas Gelažninkas ir Balys Bardauskas (motociklai), o sunkvežimiu žada važiuoti Aurelijus Petraitis.
Šios garsiausios pasaulyje maratoninės lenktynės vyks 2019 m. sausio 6–17 d.