Ne tik autosporto pasaulis neišvengiamai keičiasi. Pastarąjį šimtmetį visose srityse aiškiai matoma rinkos monopolizacija. Kitaip tariant, tos įmonės, kurioms geriausiai sekasi, ima perpirkinėti kitas, tapdamos stambiomis daugiabriaunėmis korporacijomis.
Juk šiuo metu vien „Volkswagen Group“ valdo net per dešimt skirtingų prekės ženklų ir mažiems privatininkams išgyventi darosi vis sunkiau ir sunkiau. Tačiau kuo čia dėta Saudo Arabija?
Sporto pasaulis visada traukė žmonių dėmesį. Vieni kiekvieną savaitgalį stebi mėgstamos komandos futbolo rungtynes, kiti po sunkios darbo savaitės atsipučia stebėdami „Formulės 1“ varžybas. O ką dar kalbėti apie pamažu Lietuvos antrąja religija tampantį Dakaro ralį. Turbūt sutiksite, kad ši trijulė yra tarp labiausiai pasaulyje stebimų sporto varžybų. Pastaruoju metu į jas labai didelį žingsnį bando žengti ir Saudo Arabija. Natūraliai kyla klausimas, kodėl jie tai daro?