Vaidotas Žala pasakoja, kad „Mini“ gedimo priežastys artimiausiomis dienomis dar tikrai nepaaiškės. Pilotas planuoja pirmiausia vykti į „X-Raid“ bazę Prancūzijoje pasikalbėti apie tolimesnius bendradarbiavimo planus. Lenktynininkas sako, kad tą veikiausiai padarys tuomet, kai į Marselio uostą iš Saudo Arabijos bus atplukdytas jų komandos techninės pagalbos sunkvežimis.
Būtent tada Vaidotas Žala ketina aptarti situaciją su „X-Raid“ komanda, mat Dakaro metu tokios diskusijos buvo neįmanomos. „X-Raid“ turėjo rūpintis kitais lenktynių automobiliais ir varžybų strategija, tad lietuvių „Mini“ klausimai buvo atidėti povaržybiniam laikotarpiui.
„Turiu planą tuo pačiu važiavimu pasiimti ir techniką, ir apsilankyti pas „X-Raid“, kad nereikėtų tuščiai važinėti čia per visą Europą. Turėsime pasišnekėti su jais strateginiais klausimais. O tuomet ir nuspręsime, koks tiksliai tada bus veiksmų planas. Aiškinsimės dėl to gedimo. Faktas, kad motoras keičiasi, bet po diskusijos nuspręsime, kada mes į tą procesą įsijungsime.
Tam tikrus kontūrus, kaip toliau bus, „X-Raid“ man apibrėžė dar Saudo Arabijoje, bet Dakare jie darė savo darbą, o man ten eiti ir kalbėti apie veiksmus, kurie bus sprendžiami po Dakaro, nebuvo tikslinga. Visi grįš, atsipūs ir sėsime ramiai pasikalbėti. Diskusija turi būti konstruktyvi, nes „X-Raid“ yra mūsų pagrindiniai techniniai partneriai ir su tuo automobiliu be jų niekur nieko nenuveiksi. Reikės ieškoti bendros kalbos“, – sakė Vaidotas Žala.
Vaidotas Žala dar būdamas Saudo Arabijoje pranešė, kad po nesėkmės Dakare ketina startuoti Portugalijoje balandį vyksiančiose FIA Pasaulio „Cross Country“ taurės varžybose, pirmame sezono etape. Kaip teigia pilotas, šios varžybos komandos kalendoriuje nebuvo numatytos ir idėja jose dalyvauti gimė tik susidūrus su „Mini“ gedimu Dakare. Portugalijoje Vaidotas Žala taip pat ketina startuoti su šturmanu Paulo Fiuza.
„Paulo turi metinę sutartį su „X-Raid“. Viskas yra derinama su „X-Raid“. Nėra taip, kad Paulo nori, ar nenori. Iš esmės Portugalija buvo „X-Raid“ sprendimas ir Paulo tame pasiūlyme buvo įtrauktas.
Portugalijoje laukia apie 1000 kilometrų ir tai tikrai nėra tos varžybos, į kurias būtų galima važiuoti lengvai susirinkti medalius. Manau, kad ten turėtų susirinkti visa Dakaro grietinėle.
Nuo gamyklinių komandų nebūtinai bus po dvi mašinas, bet po vieną tai tikrai. „X-Raid“ turbūt siųs Sainzą su bagiu. Manau, kad važiuojančių ten bus, net tai yra pirmas etapas po Dakaro. Visiems tų kilometrų tikrai reikia. BRX Bahreino komandai reikia, „Toyota“ tikrai siųs kažką, „X-Raid“ dalyvaus.
Turėtų būti ir nemažai privačių komandų. Be to, Portugalijoje bei Ispanijoje yra ir stiprių nacionaliniame lygmenyje važiuojančių dalyvių. Taigi, bus puiki galimybė pasitikrinti savo tempą, ko nespėjome padaryti Dakare“, – sakė Vaidotas Žala.
Į Vaidoto Žalos nesėkmę Dakare sureagavo tiek komandos gerbėjai, tiek visa autosporto bendruomenė. Anot lenktynininko, paramos sulaukta tiek, kad paaukotų lėšų pakako padengti starto mokesčius Portugalijos lenktynėms.
„Parama labai nustebino. Gavome 335 pavedimus ir „Patreon“ dabar turime virš 200 rėmėjų. Žmonės žiauriai aktyviai sureagavo ir tai labai maloniai nustebino. Šiam momentui padengėme startinį mokestį, kuris siekia apie 7 tūkstančius. Plius kelionės kaštai. Lieka dar visokių išlaidų, bet mažiausiai pusę Portugalijos biudžeto mums padengė žmonės. Žinant tą mūsų duobę tarp Dakaro ir tolimesnių planų, tokia parama yra labai svari, motyvuojanti ir reikšminga“, – dėkodamas bendruomenei kalbėjo Vaidotas Žala.