Sugrįžimas į smėlynus – rimtas išbandymas
Dalindamasis pirmosios dienos įspūdžiais V. Žala pripažino, kad po dvejų metų pertraukos grįžus į kopas rinktis geriausią trajektoriją jose nebuvo lengva. Pratindamasis prie akims neįprasto vaizdo jis buvo itin atsargus ir neskubėjo.
„Nematau, kuriose tiksliai vietose baigiasi kopų kontūrai ir kur yra aukščiausios vietos – lūžiai. Galiausiai Paulo pradėjo mane raginti, tačiau šiuo atveju nepaskubėsi – reikia laiko, kad priprasčiau. Svarbiausia, kad per tuos beveik 20 kilometrų nieko nenutiko, nors buvo keletas pavojingų kopų“, – komentavo lenktynininkas.
Apie laukiančius išbandymus kopose dalyvius įspėjo ir organizatoriai, tačiau V. Žala pastebėjo, kad visas greičio ruožas nebuvo itin sudėtingas – kai kurias atkarpas buvo galima įveikti spaudžiant akceleratorių iki dugno.
Greičio ruožas trumpas, pasivažinėjimas – ilgas
Greičiausias šeštadienį buvo T1+ klasės „Toyota Hilux“ vairuojantis Nasseras Al-Attiyah, kuriam ant kulnų lipo Carlosas Sainzas su hibridiniu „Audi RS Q e-tron“. Prie patobulinto egzotiškojo BRX visureigio vairo vėl sėdęs Sebatienas Loebas įžanginiame etape varžėsi su lyderiais, tačiau šį kartą finišavo penktas.
Kvalifikacinio greičio ruožo ilgis siekė vos 19 kilometrų, kuriuos ralio maratono dalyviai įveikė važiuodami smėliu, akmeningu gruntu ir netgi kopomis. Visgi vairuotojų darbas tuo nesibaigė, kadangi po to sekė ilgas 595 kilometrų pervažiavimas iki Chailio, kurio apylinkėse suformuota žiedinė antrosios dienos trasa.