Dakaro ralis: „MAZ-SPORTauto“ paruošė antrą patobulintą raudoną žvėrį ir vėl mes iššūkį „Kamaz“

2020 metų sausį vykęs Dakaro ralis Saudo Arabijoje turėjo išspręsti dviejų milžinų santykius. Dar gruodžio mėnesį „iGo2Dakar“ kalbintas „MAZ SPORTauto“ direktoriaus pavaduotojas Grigorijus Patskevičius prognozavo pergalę savo komandai. Dakaro ralio trasose užtikrintai viešpataujančios rusų „Kamaz“ komandos dominavimą turėjo nutraukti Baltarusijos MAZ gamykloje paruoštas naujas ginklas – „MAZ-6440RR“, – rašoma pranešime.
Baltarusijos MAZ gamykla paruošė naują ginklą 2020 metų Dakarui – „MAZ-6440RR
Baltarusijos MAZ gamykla paruošė naują ginklą 2020 metų Dakarui – „MAZ-6440RR / iGo2Dakar/MAZ nuotr.

Tačiau finišo liniją „MAZ-6440RR“, pilotuojamas Sergejaus Viazovičiaus, kirto tik trečias, o pirmąsias dvi vietas pasidalino „Kamaz“ komanda.

iGo2Dakar/MAZ nuotr./Baltarusijos MAZ gamykla paruošė naują ginklą 2020 metų Dakarui – „MAZ-6440RR
iGo2Dakar/MAZ nuotr./Baltarusijos MAZ gamykla paruošė naują ginklą 2020 metų Dakarui – „MAZ-6440RR

Čempionu sunkvežimių įskaitoje tapo Andrėjus Karginovas (KAMAZ). Keturis kartus sunkvežimių įskaitos čempionas Eduardas Nikolajevas šiemet taikėsi pasiglemžti penktąjį titulą, tačiau buvo priverstas trauktis iš lenktynių dėl sunkvežimo gedimo.

Nurimus 2020 metų Dakaro ralio aistroms, „MAZ-SPORTauto“ komandos lyderis Sergejus Viazovičius pranešė, kad 2021 metais Dakaro ralyje komanda planuoja startuoti su dviem identiškos komponuotės sunkvežimiais ir taip, dar kartą sieks nutraukti „Kamaz“ komandos dominavimą sunkiausiose pasaulyje bekelės varžybose.

Pokyčių planuojama ir komandos sudėtyje. Tačiau, kol padėtis pasaulyje yra sudėtinga, dėl suprantamų priežasčių nevyksta jokios lenktynės, kalbėti apie kažką konkretaus dar anksti.Tačiau, šiandien jau yra aišku, kad antrojo „kapotniko“ pilotu bus Aleksejus Višnevskis.

„Mes bandėme sukurti vieną gražiausių sunkvežimių. Naujasis „MAZ-6440RR“ yra ne tik galingas ir manevringas, bet ir atrodo įspūdingai. Ralio reido varžybose jam garantuotas dėmesys, o tai prisidės prie MAZ vardo garsinimo pasaulyje“, – nepriklausomų žurnalistų „iGo2Dakar“ komandai komentavo „MAZ-SPORTauto“ vadovas ir lenktynininkas Sergejus Viazovičius.

Paklaustas apie tokio sunkvežimio pranašumus, S.Viazovičius pasakojo:

„Akivaizdus pranašumas - tai yra geriausias svorio paskirstymas, palyginti su be kapoto esančiu analogu. Sumažėjęs apkrovų dydis ekipažui, todėl tokiu sunkvežimiu patogiau įveikti didelius lenktynių nuotolius. Taip pat buvo sumontuota automatinė pavarų dėžė.

Ir iš esmės, tokio tipo sunkvežimis yra lengvesnis. Sukaupta patirtis 2020 metų Dakaro ralyje leido atlikti dar keletą patobulinimų, pagrindinis jų slypi po variklio gaubtu – padidinta sunkvežimio galią. Taip pat, sužeminome svorio centrą. Dabar du komandos „MAZ-6440RR“ apginkluoti daugiau nei 1000 arklio galių turinčiais turbininiais varikliais. Žinoma, reikia nepamiršti, kad maksimalus sunkvežimio greitis elektroniniu būdu ribojamas iki 140 km/val. – tai padaryta tik dėl Dakaro ralio taisyklių.“

„Visų pirma, tokiu sunkiu metu linkiu sveikatos visiems Dakaro ralio sirgaliams, jų šeimoms, artimiesiems ir draugams. Džiaugsmo, sėkmės, pergalių, geros nuotaikos ir neišsenkančios energijos! Palaikykite „MAZ-SPORTauto”, - pokalbio pabaigoje linkėjo Sergejus Viazovičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų