Visos Dakaro ralio naujienos, nuotraukų galerijos, laidos, rezultatai
„HINO500 Series“ yra pažangūs šiuolaikiniai Dakaro sunkvežimiai, tačiau jie išvysto 493–515 kW galią. Panašia galia gali pasigirti ir kiti sunkieji Dakaro ralio dalyviai, tačiau nemanykite, kad tai yra progreso rezultatas. Anksčiau sunkvežimiai išvystė kur kas daugiau galios. Štai minėtas dviejų variklių DAF Turbotwin išvystė maždaug 740 kW.
Šis DAF kūrinys buvo tiesiog gąsdinančiai greitas. Tuo metu devintojo praeito amžiaus dešimtmečio pabaigoje Dakaro ralyje dominavo „Peugeot 205 T16“ bolidai. Tai buvo išskirtinai greiti automobiliai, tačiau dviejų variklių DAF varžėsi net su jais, nepaisant to, kad buvo nelyginamai sunkesnis. O kaip gi kitaip – šis pakvaišęs DAF Turbotwin turėjo po vieną turbokompresorinį dyzelinį 11,6 litrų variklį kiekvienai ašiai.
Turint omenyje, kad DAF 1987 metų Paryžiaus-Dakaro ralyje turėjo galingiausią sunkvežimį, kuris išvystė didžiausią greitį ir pasižymėjo geriausiu pravažumu, nieko keisto, kad būtent šiam gamintojui atiteko nugalėtojo titulas sunkvežimių klasėje. Antrąją vietą užėmęs sunkvežimis atsiliko net 14 valandų – DAF Turbotwin niekam nepaliko šansų.
Tačiau užmigti ant laurų DAF neketino ir kitais metais pristatė dar labiau pašėlusią Turbotwin versiją. Naujasis sunkvežimis turėjo daugiau aliuminio dalių savo rėme, kad būtų kiek įmanoma lengvesnis, o bendra dviejų 11,6 litrų variklių galia išaugo iki 910 kW.