Prieš keletą dienų Vaidotas Žala savo komandos „Facebook“ paskyroje paskelbė nuotrauką, kurioje jis įsiamžinęs prie „Aviliu“ vadinamo komandos techninio aptarnavimo sunkvežimio. Prierašas po nuotrauka byloja, kad sunkvežimį ketinama parduoti.
Susisiekus su Vaidotu Žala šis patvirtino, kad yra parduodamas tiek sunkvežimis, tiek jo „Mini“ visureigis.
Anot lenktynininko, šiuo metu rinkoje juntamas padidėjęs susidomėjimas T1 klasės automobiliais, mat pastaruoju metu vis labiau populiarėja įvairios „Baja“ varžybos, kur T1 kategorijos „Mini“ yra konkurencingas. Priešingai nei Dakare, kur dabar madas diktuoja T1+ lygio technika.
„Kadangi parduodame „Mini“, planuojame parduoti ir „Avilį“. Dabar komentuoti dar anksti, bet susidomėjimas „miniuku“ yra. Su potencialiu pirkėju turiu susitikimą pirmadienį. Pirštai sukryžiuoti, kad viskas pavyks pagal planą. Tikiuosi, kad bus parduotas ir „Avilys“.
Poreikis yra, nes susidomėjimas bekelės sportu didėja, o sunkvežimis su 6x6 pavara labai tinka ralio reido varžyboms. Į klasikinį ralį su juo vykti nėra taip patogu.
O „Mini“ pirkėjas ieško automobilio nacionaliniams čempionatams, „Baja“ serijoms. Jose negalima važiuoti su T1+, o dabar „X-Raid“ T1 visureigiai Ispanijoje, Portugalijoje važiuoja topinėse pozicijose. Taigi, toks geras momentas mums parduoti savo „Mini“. Susidomėjimas tikrai yra, tik reikia viską susidėlioti iki galo“, – sakė Vaidotas Žala.
Paklaustas, apie ateities planus Dakarui Vaidotas Žala santūriai atsakė, kad sprendimas dėl technikos bus aiškus artėjant rudeniui, tačiau konkretizuoti detalių pilotas kol kas nesiryžo.
Tačiau nėra jokių abejonių, kad Vaidotas Žala dairysis į T1+ kategoriją, kadangi praėjusių metų Dakare lietuvis net keletą kartų pabrėžė, kad T1 kategorijos technika čia jau nebegali būti konkurencinga.