Fiziškai „General Financing team Pitlane“ ekipažas finišo liniją kirto būdami 15-oje vietoje ir nuo greičio ruožo lyderio prancūzo Stephane'o Peterhanselio iš „Peugeot“ komandos atsiliko 1 val. 6 min. Visgi po valandos lietuvių ekipažas buvo nustumtas į 24-ąją vietą. Paaiškėjo, kad ekipažui skirta 1 valandos bauda.
Ši – jau antroji, mat pirmąją, pačią didžiausią, 24 valandų baudą komanda užsidirbo ketvirtąją ralio dieną, kai po avarijos trasoje pavėlavo atvažiuoti nustatytu laiku į kontrolinį punktą ir finišuoti gavo aplinkiniu keliu.
„Mums ir patiems daug klausimų“, – apie gautą antrąją baudą sakė Benediktas Vanagas ir pridūrė, kad tokių baudų teisėjai „pribarstė“ ne vienam ralio dalyviui.
Teisėjai sprendimą atidėlioja
Komanda dėl skirtos baudos parašė protestą, to paties, sakė B.Vanagas, ėmėsi ir kiti baudas gavę dalyviai.
„10-ame greičio ruože buvo du kelio punktai, dėl kurių nemažai dalyvių gavo baudas arba prarado labai daug laiko trasoje. Daugelio manymu, kelio knygoje buvo padaryta klaida, dėl to organizatoriai gavo nemažai protestų“, – aiškino lenktynininkas.
Iš pradžių, sakė B.Vanagas, teisėjai sprendimą dėl minėtų kelio punktų turėjo priimti dar antradienį, apie 23 valandą. Kai buvo pasiteirauta, koks jų atsakymas, paaiškėjo, kad klausimas dar neišspręstas ir buvo pažadėta į jį atsakyti trečiadienio rytą. Visgi prieš finišą iki teisėjų atkeliavę lenktynininkų ekipažai neišgirdo nieko, tik pažadą, kad atsakymai bus vakare.
„Buvo pasakyta, kad yra sprendžiama, ką daryti, ir viskas paaiškės šiandien vakare. Tad po greičio ruožo jau bus aišku, kaip kas bus“, – sakė B.Vanagas.
Mechanikai daro stebuklus
Klausimas dėl skirtos laiko baudos B.Vanago komandai tik vienas iš daugelio. Nemažu galvos skausmu tapo automobilio po 10-ojo greičio ruožo atstatymas.
Visgi, kaip pastebėjo sportininkas, komandos mechanikai – tikri stebukladariai, mat atėjus metui važiuoti į 11-ojo greičio ruožo startą automobilis jau stovėjo ant visų keturių ratų.
„Vakar vaizdas tikrai nebuvo gražus. Vadinamoji organizatorių „šluota“, paryčiais važiuojanti ir surenkanti visus nelaimėlius, surado mūsų galinį sparną, surado visą pamestą važiuoklės mazgą. Nerado tik durų, bet nieko, turėjome kitas, – pasakojo pilotas. – Trasoje atitrūkusį galinės važiuoklės mazgą mechanikai pakeitė naujomis detalėmis, tad iš esmės – automobilis paruoštas.“