Pasak Dariaus Jonušio, „trikojai“ greičio matuokliai bus naudojami vietoje anksčiau turėtų lazerinių matuoklių „pitlane“. Nes išvažiavime į trasą daug žmonių – ir komandų technikai, ir VIP tribūnos – saugumo reikalavimai turi būti maksimalūs.
„Matuokliai Poliscan FM1 gali fiksuoti greitį iškart keturiose juostose. Todėl juos naudoti gerokai patogiau, nei senuosius“, – atviravo D.Jonušis ir perspėjo, kad už viršytą leistiną greitį pitlane pažeidėjams teks susimokėti baudas.
Tiesa, iš trasos „trikojai“, tikėtina keliaus ir į bendrojo naudojimo kelius. Nes kai kurie vairuotojai, prisižiūrėję lenktynių vaizdų, po to ir bendrojo naudojimo keliuose bando „pasirodyti“.
„Norintys pasirodyti legaliai, gali registruotis į žiūrovų slalomą, kuris vyks šalia pagrindinės trasos, Klaipėdos pusėje. O važiuojančius ne pagal KET keliuose paglobos padidintos policijos pajėgos“, – sakė D.Jonušis.
Kviečiame sužinoti daugiau ir pasižiūrėti interviu su Darium Jonušiu: kodėl Palangos trasa yra automobilių siaubas: