Ovidijaus Vaštako ir Ervino Snitko duetas pirmąsias sezono varžybas Kėdainiuose pradėjo gavę itin žemą, 65-ąjį starto numerį. Tai reiškė, kad ekipažui teks važiuoti ne itin gera kelio danga. Būtent dėl šios priežasties Ovidijus Vaštakas ir Ervinas Snitkas pirmoje ralio dalyje iškėlė sau užduotį – bandyti pakilti kaip įmanoma aukščiau absoliučioje rikiuotėje, kad po pergrupavimo jie jau galėtų važiuoti mažiau deformuotu keliu.
Kaip vėliau paaiškėjo, „Nordis racing team“ ekipažui šis planas pavyko su kaupu. Ovidijus Vaštakas ir Ervinas Snitkas antrąją ralio dalį pradėjo tarp penkiolikos greičiausių ekipažų.
„Prieš pat startą buvo neramu, kaip pavyks pavažiuoti, kur būsime, ką aplenksime. Tačiau pravažiavus pirmus du greičio ruožus rezultatas tenkino. Žinoma, pamatėme, kur reikėtų patobulėti, bet rezultatai nenuvylė.
Startuoti teko 65-oje vietoje. Tikėjausi, kad iki serviso būtų gerai pakilti bent jau per kokių 30 vietų, jog turėtume geresnį kelią. Ir gavosi geriau, nes po serviso jau startavome trylikti – pakilome per 50 pozicijų“, – pirmaisiais įspūdžiais dalijosi Ovidijus Vaštakas.
Po keturių greičio ruožų ir serviso zonos ekipažo laukė dar antra tiek. Ovidijus Vaštakas sakė, kad nors starto poziciją ir pavyko pasigerinti, taip gaunant lygią kelio dangą, tačiau čia atsirado naujas iššūkis – ne iki galo nuvalytos trajektorijos. Tai lėmė, jog trasoje buvo gana slidu. Tačiau ekipažas ir čia – penktame bei šeštame greičio ruožuose kritinių klaidų nedarė bei toliau gerino savo pozicijas ir ėmė vis labiau didinti lyderystę savo klasėje.
Kai jau atrodė, kad projekto „Aš – ralistas“ nugalėtojui Ovidijui Vaštakui su šturmanu Ervinu Snitku viskas klojasi kaip iš natų, septintame greičio ruože jiems reikėjo prisiminti rato keitimo įgūdžius.
„Septintame greičio ruože, likus pusei kilometro iki finišo, pramušėme ratą. Toje vietoje stovėjo sugedęs kito dalyvio „Ford“, tai jį apvažinėdamas išleidau ratą į griovį ir ten kažką kliudžiau. Nieko smarkaus ten nebuvo, smūgis nedidelis, bet finiše pamatėme, kad nebeturime padangos. Teko greitai keisti ir skubėti į paskutinio greičio ruožo startą, nes laiko buvo nedaug ir bijojome, kad pavėluosime bei gausime baudų. Bet nepavėlavome – į laiko kontrolę atvažiavome savo minutę“, – pasakojo Ovidijus Vaštakas.
Paskutinį greičio ruožą ekipažas pravažiavo kiek konservatyviau ir stengėsi nerizikuoti. Tokia taktika pasiteisino ir Ovidijus Vaštakas pasiekė pirmojo gyvenime savo ralio finišą, kartu su Ervinu Snitku iškovodami etapo nugalėtojų titulą OC 2WD klasėje, o absoliučioje rikiuotėje užfiksuodami net šeštą rezultatą.
„Nesitikėjau, kad sezono pradžia bus tokia sėkminga. Aišku, po serviso jau mačiau, kad galime būti greiti, bet iki starto taip optimistiškai nebuvau nusiteikęs. Tačiau viskas pavyko geriau nei tikėjomės. Dar sunku patikėti, kad laimėjome. Nors po varžybų praėjo jau dvi dienos, bet vis dar pasižiūriu į rezultatus ir galvoju, kaip čia viskas gavosi. Dar nepraėjo ta euforija.
Pats ralis tikrai patiko. Iš pradžių daug kas šnekėjo, kad labai tiesūs greičio ruožai, bet, mano nuomone, jie tikrai nebuvo lengvi. Reikėjo drąsos laikyti iki dugno numintą akceleratorių, po greitų tiesiųjų turėjome labai tiksliai atsimatuoti stabdymą. Tai irgi didelis iššūkis“, – sakė Ovidijus Vaštakas.
Po šių varžybų „Nordis racing team“ ekipažas ruošis antram Lietuvos automobilių Mini ralio čempionato etapui, kuris vyks Zarasuose. Priešingai nei Kėdainių, Zarasų vardas ralio istorijoje yra žinomas kur kas labiau, o čia dalyvių lauks išties dideli išbandymai – susukti, klastingi ir maksimalaus meistriškumo pareikalausiantys greičio ruožai, kuriuose lengva nebūna net ir A lygos čempionato ekipažams.
Ovidijus Vaštakas sako, kad iki antrojo sezono starto jis su šturmanu Ervinu Snitku turės keletą stenogramos rašymo treniruočių. Tuo metu „Nordis racing team“ komandos mechanikai peržiūrės jų BMW automobilio mazgus.
Daugiau informacijos apie projekto „Aš – ralistas“ nugalėtojo Ovidijaus Vaštako lenktynių sezoną galima rasti „Nordis racing team“ komandos „Facebook“ puslapyje.