Degalų papildymo grąžinimą F-1 lenktynėse palaiko ne visi

Praėjusią savaitę „Formulės-1“ Strateginė grupė suderino galimus taisyklių pakeitimus artimiausiems dviem sezonams, kurie leistų padidinti lenktynėse dalyvaujančių bolidų greitį ir pačių varžybų patrauklumą.
Degalų papildymas F-1 lenktynėse
Degalų papildymas F-1 lenktynėse / „Scanpix“/AP nuotr.

Vienu iš punktų yra numatytas degalų papildymo sugrąžinimas. Kai kurie ekspertai labai skeptiškai žiūri į tokį pasiūlymą: pavyzdžiui, buvęs lenktynininkas, o dabar „Sky Sports“ komentatorius Martinas Brundle abejoja, ar tokią idėją reikėtų realizuoti praktikoje.

„Aš neįsivaizduoju, kad degalų papildymas galėtų sugrįžti į F-1 čempionatą, – M. Brundle rašo savo „Twitter“. – tai reikštų, kad reikėtų iš esmės kurti naują bolidą su mažesniu degalų baku. Be to, padidės ir išlaidos įrangos pervežimui, juolab, kad yra kur kas svarbesnių sričių, kur panaudoti pinigus“.

Tuo tarpu „Williams“ pilotas Felipe Massa palaiko degalų papildymo idėją.
„Nemanau, kad tai sukels papildomų lenktynių saugumo problemų, – pareiškė F. Massa „Sky Sports“ eteryje. – „Formulėje-1“ daugelį metų buvo naudojamas degalų papildymas ir mes teturėjome vos kelias sudėtingas situacijas ir negalima pasakyti, kad jos buvo labai pavojingos.

Aš manau, kad degalų papildymo sugrąžinimas – tai pliusas, kuris iš esmės pakeistų lenktynes. Dabartinė problema yra ta, kad bolidai su pilnais degalų bakais yra labai sunkūs, todėl egzistuoja labai didelis rato įveikimo laiko skirtumas tarp kvalifikacijos bei lenktynių. Palyginus su tais metais, kai būdavo naudojamas degalų papildymas, dabar mašinos tapo kur kas lėtesnės. Esu įsitikinęs, kad jei mes sugrąžinsime papildymą, lenktynės taps įdomesnės ir geresnės pilotavimo prasme, jos bus labiau panašesnės į sprinto varžybas. Man patinka degalų papildymas ir kviečiu sugrįžti prie jo.

„Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr./Felipe Massa
„Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr./Felipe Massa

Prisimenu, kad žiemą aš kalbėjausi su FIA vadovu Jeanu Todtu ir jis paklausė, kodėl taip smarkiai sumažėjo greičiai. Aš pasakiau, kad problemą matau tame, kad mes važiuojame su pilnais degalų bakais. Todėl mašinos tapo kur kas sunkesnės, jų greitis sumažėjo, o pilotuoti tapo sunkiau nei anksčiau. Aš jam papasakojau, kaip būdavo anksčiau, kai ir greitis buvo didesnis, ir lenktynės būdavo įdomesnės. Viliuosi, kad mano žodžiai prezidentą paveikė.

Manau, kad priimant sprendimus dėl F-1 ateities, turi dalyvauti ir lenktynininkai, nes jie turi ką pasiūlyti, kad lenktynės būtų įdomesnės ir pritrauktų kuo daugiau žiūrovų. Mes bandysime pasiekti, kad pilotams leistų dalyvauti tokio pobūdžio susirinkimuose, kuriuose sprendžiami tiek techniniai, tiek sportiniai reikalai“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis