Sportininkas neslepia, kad šių varžybų laukia su nekantrumu, o pažiūrėjus praėjusių metų vaizdo įrašus su Stelmužės greičio ruožo tramplinais – suvirpa širdis.
Prieš varžybas Deividas Jocius juokauja, kad šiame ralyje sieks atsirevanšuoti Benediktui Vanagui už „ENEOS 1006 km” lenktynes, kuriose tik per plauką „Carre & MVP by Algirdai“ komanda nusileido „General Financing team Pitlane“ ekipai. Deividas Jocius su humoru teigia, kad po varžybų ant asfalto atėjo metas jėgas pasitikrinti ant žvyro.
„Tikiuosi, kad pavyks atsirevanšuoti Benediktui Vanagui žvyrkeliuose, kadangi jo komandai pralošėme žiedinėse lenktynėse Palangoje. Dabar jau dėliojamės daiktus ir ruošiamės kraustytis į Zarasus.
Dabar jau dėliojamės daiktus ir ruošiamės kraustytis į Zarasus. Ketvirtadienį Zarasuose turėsime treniruotes.
Ketvirtadienį Zarasuose turėsime treniruotes. Iki tol su šturmanu Donatu Zvicevičiumi daug laiko treniruotis neturėjome, mat po Kelmės ralio visas dėmesys buvo skirtas tūkstančio kilometrų lenktynėms.
Tiesa, susukome treniruočių automobiliu kelis šimtus kilometrų ant žvyro. Užsirašėme apie 150 kilometrų ir dvigubai tiek pravažiavome, tačiau tai darėme ne tuo automobiliu, kuriuo lenktyniausime. Tačiau aš juokauju, kad po tūkstančio kilometrų ant asfalto, lenktyniauti asfaltiniuose greičio ruožuose didelės adaptacijos nereikės“, – neslėpdamas geros nuotaikos sakė Deividas Jocius.
Dešimtąjį startinį numerį gavęs sportininkas sako, kad šiemet „300 Lakes Rally” organizatoriai dalyviams daug naujovių nepateiks. Dauguma greičio ruožų lenktynininkui jau yra žinomi.
Deividas Jocius pabrėžia, kad šiemet maždaug trečdalis varžybų vyks ant asfalto dangos, o tai įneša šiokių tokiu korekcijų renkantis starto poziciją po kvalifikacinio greičio ruožo.
Po kvalifikacijos reikės priimti strategiškai protingą sprendimą ir rasti aukso vidurį.
„Per kvalifikaciją geriausiai pasirodęs ekipažas renkasi savo startinę poziciją varžyboms. Įprastai, kai ralis vyksta tik ant žvyro, lyderiai renkasi vėlesnes starto pozicijas, kad galėtų važiuoti jau nuvalyta žvyro danga. Tuomet galima turėti geresnį sukibimą ir rodyti didesnį tempą.
Tačiau šiuo atveju, kai trečdalis ralio vyks ant asfalto, atsiranda kitas faktorius – lenktynininkai asfaltiniuose „dopuose“ kerta kampus ir nuo kelkraščio ant kelio suneša nemažai žvyro ir akmenų, todėl vėlesnis startas reiškia važiavimą ne tokiu švariu asfaltu. Po kvalifikacijos reikės priimti strategiškai protingą sprendimą ir rasti aukso vidurį. Aišku, kol kas nežinome, kiek ir kur to asfalto bus. Po greičio ruožų susirašymo galėsime geriau suprasti, kada tas asfaltas laukia ir kaip geriau rinktis poziciją po kvalifikacijos“, – akcentavo lenktynininkas.
Deividas Jocius teigia, kad pergalė „300 Lakes Rally” varžybose – dar viena neįgyvendinta jo svajonė. Arčiausiai titulo jis buvo prieš keletą metų, tačiau tuomet jo visas viltis laimėti Zarasų apylinkėse sudaužė patirta avarija.
Tačiau sportininkas nenuleidžia rankų. Šiuo metu ekipažas turi viską, ko reikia pasiekti pergalei – greitas automobilis, sustyguotas vairuotojo ir piloto darbas, profesionalūs mechanikai, patikimi rėmėjai ir ištikimi fanai.
„Dalyvių, aišku, nemažai, tačiau mes sieksime savo tikslų. Galima pasidžiaugti, kad bus daug varžovų. Nuo to ralis tik įdomesnis visiems. Norėčiau, kad visi atvažiuotų iki finišo, nes nelabai malonu matyti pakelėse prikritusių automobilių.
1000 km lenktynėse didelių avarijų nebuvo, pasiektas greičiausias finišas, todėl ir dabar linkėčiau visiems dalyviams, kad varžybos nesibaigtų kažkur prie trasos. Aišku labai gaila, kad Martynas Samuitis dar praėjusį savaitgalį stipriai apdaužė automobilį ir panašu, kad nespės jo atstatyti iki varžybų Zarasuose.
Tačiau greičiausiųjų dešimtukas bus gana stiprus. Lenktyniaus beveik visi greičiausi lietuviški ekipažai, todėl reikės nemažai paprakaituoti. Bet prakaituoti mes pripratome Palangoje“, – sakė Deividas Jocius.