Nepaisant to, lėtai tikrai nevažiuosime! Rytoj visą dieną važiuosime pirmi kelyje – tai nėra lengva užduotis, nes kelias valysis ir sukibimas gerės su lyg kiekviena pravažiavusia mašina.
Oficialus ralio gidas tikrai geras, galite drąsiai juo vadovautis. O štai keli mano komentarai:
GR1/4
Greičio ruožo ilgis: 9,4 km
Pirmo automobilio startas: 8:00 / 9:30
GR uždaromas: 6:00
Komandos nuotr./„Mitsubishi Lancer Evo X“ |
Vairuotojo akimis:
2012 metais šį ruožą važiavome pirmą kartą, o ryt startuosime kita kryptimi. Techniškas ir sudėtingas ruožas. Ryte bus labai sunku, nes miškas tamsus, o startuojame labai anksti. Matomumas bus tikrai prastas. Miške yra daug sniego, per kurį važiuoti yra gerokai slidžiau, nei nuvalytu keliu. Atkreipkite dėmesį, kaip kiekvienas pravažiavęs automobilis vis švariau nuvalys vėžią, kurioje geresnis sukibimas, ir galima važiuoti greičiau.
Žiūrovams:
Mano rekomendaciją yra atvažiuoti į GR finišą, nes pats paskutinis posūkis irgi įdomus ir sudėtingas. Taip pat, galima pabristi 100 metrų link starto arba 500 m. iki sodybos kur yra keletas neblogų posūkėlių (Įdomi vieta 4). Tokiu atveju ilgai neužtruksite ir galėsite spėt į kitus GR.
Ralio gido rekomenduojama vieta (Įdomi vieta 1, koordinatės: 55.407332 N 25.938773 E) yra nebloga, bet nelabai įspūdinga: sankryžėlė lėta ir labai siaura, visi turėtų pravažiuoti gan atsargiai. Jei jau ten esate, patariu paeiti 200 metrų link starto. Čia keliukai siauri, todėl tik gerai suprantantys vairavimą galės įvertinti lenktynininkų pastangas išsilaikyti trajektorijoje!
Įdomi vieta 3 (koordinatės: 55.410521 N 25.929552 E). Tramplynai keisti, gali būti vaizdų, jei ne, galima paeiti 200 m. link finišo.
GR 2/5 „Ekonomas“
Greičio ruožo ilgis: 8,9 km
Pirmo a/m startas: 8:30 / 10:00
GR uždaromas: 6:30
Vairuotojo akimis:
GR kurio pradžia labai siaura ir techniška, o antra dalis už žiūrovų zonos itin greita, reikalaujanti didelio stenogramos tikslumo ir švaraus važiavimo.
Žiūrovams:
Rekomenduoju žiūrovų zoną C. Verta paeiti link starto, nes tramplinai tikrai smagūs, dauguma mašinų šoks į orą ir kreivai leisis. Galima padaryti neblogų nuotraukų!
GR 3/6 „PirkAUTOlizingu.lt“
Greičio ruožo ilgis: 9,6 km
Pirmo a/m startas: 8:50 / 10:20
GR uždaromas: 6:50
Vairuotojo akimis:
Klasikiniai ruožai. Pirma dalis neblogai nuvalyta, o pabaigoje daug sniego, slidu.
Žiūrovams:
Komandos nuotr./„Mitsubishi Lancer Evo X“ |
Ar jūs perkat „Autolizingu“, ar neperkat, šitą GR tikrai žinote! Jei būsite žiūrovų zonoje B, paglobokite daugiau išgėrusius kolegas, kad neįsiveltų į muštynes, taip pat išsikepkite dešrelių ar nusipirkite alaus. Čia bus visko, o per tramplyną mašinos, kaip visada, šoks.
GR 8/11 „TEAM Group“
Greičio ruožo ilgis: 9,3 km
Pirmo a/m startas: 12:30/ 14:00
GR uždaromas: 10:30
Žiūrovų zona B:
Posūkiai laukuose ir tramplynas. Mašinos tikrai pakybos ore, nors greitis ir nedidelis. Gal ir verta pamatyti! Kelkraščiuose sušalę ledo gabalai, rasite bamperių ir kitokių detalių!
Antra greičio ruožo dalis nepalanki žiūrėjimui – labai siaura ir vingiuota. Palikite tai ralistams..!
GR 9/12 „Top Gear“
Greičio ruožo ilgis: 12,4 km
Pirmo a/m startas: 12:45 / 14:15
GR uždaromas: 10:45
L: tramplynai geri, dar įdomesni nei važiuojant praeitais metais, nes GR vyko priešinga kryptimi.
K: manau, kad į šią vietą važiuoti nelabai verta, nes posūkis aiškus, pamatysite krūvą automobilių, kurie atvažiuoja ir apsisuka :) . Posūkis neblogai matomas, todėl ir pračiuožusių ekipažų neturėtų būt.
J: į šį apsisukimą atlekiame labai dideliu greičiu, atkreipkite dėmesį, kaip skirtingai stabdys lenktynininkai, nes pradėti stabdymą reikia jau paskutiniame posūkyje. Pats posūkis itin lėtas, todėl, todėl jei stabdyme nieko žavingo nematote, patariu paeiti 100-150 m link finišo.
Tarp
K ir J zonų yra privažiavimas iš Pakalnių pusės. Tas posūkis irgi įdomus, ir staigus, ir greitas, Todėl jei būsite toje pusėje – galima pažiūrėti ir čia.Nepamirškite termoso arbatos, šiltų rūbų bei atsarginių kojinių. Visiems linkiu nesušalt, smagiai pažiūrėti ralį, gerai praleist laiką su draugais ir kolegom! Tikiuosi kuo daugiau Jūsų pamatyti finiše, iki!
Dominykas Butvilas