Ligoninėje gydytojai atidžiai apžiūrėjo abu lenktynininkus ir iškart paleido lietuvį, avarijos metu nenukentėjusį. Šturmanas K.Helleris atsipirko keliais sumušimais.
Kelyje „netilpęs“ automobilis virsdamas kliudė ir šalia kelio stovėjusio namo tvorą bei dalį jos tiesiog išrovė.
„Padariau klaidelę. Galėjo viskas būti ir daug paprasčiau, bet nebuvo vietos. Kai Lenkijoje nutiestas kelias, greta jo yra nedideli grioviai, o į kiekvieną namo kiemą įvažiavimui nutiestas betoninis tiltelis. Jeigu tik ratą „įleidi“, jis užsikabina už to betoninio tilto“, – nesėkmės priežastį nupasakojo lenktynininkas.
Aš pats jaučiuosi gerai, avarija neišgąsdino – tai „darbinis“ įvykis. Tačiau mano karjeroje tai viena didžiausių avarijų
Pasak D.Butvilo, nukentėjo ir namo tvora – apie 25 metrus. Automobilis apgadino ir dviejų metrų aukščio betoninį stulpą.
Antradienį D.Butvilo komanda spręs, ar išleisti lietuvio ekipažą į „Swidnica“ ralį. Pranešama, kad mechanikai pradėjo kito „Subaru Impreza WRX STI“ paruošimą šioms varžyboms. Tai bus pagal silpnesnės N4 klasės reikalavimus parengtas automobilis, D. Butvilas iki šiol važiuodavo su R4 klasei sukonstruotais automobiliais. „Šiandien turėtų būti aišku, ar galėsiu ralyje startuoti su N4 automobiliu“, – komentavo lenktynininkas.
„Aš pats jaučiuosi gerai, avarija neišgąsdino – tai „darbinis“ įvykis. Tačiau mano karjeroje tai viena didžiausių avarijų“, – kalbėjo ralistas.
Paprašytas palyginti šią avariją su prieš porą metų patirta „300 lakes rally“ Zarasuose, D.Butvilas sakė, kad įvykis Lenkijoje buvo stipresnis. „Ten buvo labai minkšta, atsigulėm į pievą – kaip ant patalų. Čia minkšta nebuvo, o greitis siekė apie 120 km/val.“, – sakė sportininkas.
„Dar kartą sau priminiau, kaip paprasta šitame ralyje klaidą padaryti. Neturi lėkti be proto, kad nuslystum nuo kelio“, – ramiai pasakojo pastarųjų dviejų metų Lietuvos ralio čempionas.