SS19 „Powerstage“
K.Rovanpera savo važiavime greičiu nesugebėjo prilygti T.Neuville ir O.Tanakui. Finišavęs suomis bent pasidžiaugė, kad pelnyti taškai padės jam dar patogiau įsitvirtinti čempionato lyderio pozicijoje.
Nors S.Ogier taip pat nepajėgė paskutiniame GR parodyti aukščiausio tempo, jis vis tiek rekordiškai mažu 6,7 sek. pranašumu laimėjo Kenijos Safari ralyje. Nieko panašaus per Kenijoje rengiami ralio istoriją dar nėra buvę.
Powerstage greičio ruože geriausią laiką užfiksavo T.Neuville. Vos sekunde nuo jo šiame greičio ruože atsiliko O.Tanakas.
Estijoje laimės greičiausias
Paklaustas ko laukti ateityje O.Tanakas atsakė: „Pamatysime kas mūsų šiemet dar laukia. Kitame etape turime rasti papildomo greičio. Estijoje laimės greičiausias.“
Primename, kad kitas WRC etapas Estijoje vyks liepos 20-23 dienomis.
„Powerstage“ rezultatai:
Safari ralio bendra įskaita:
SS18 S.Ogier prarado laiko
Tai buvo priešpaskutinis greičio ruožas dienoje. Kadangi lyderius skyrė vos 13 sek, o GR buvo net 18,33 km ilgio. S.Ogier prieš startą dar tikrai negalėjo atsipalaiduoti.
K.Rovanpera greičio ruožo pabaigoje pramušė padangą ir nuo etape laimėjusio T.Katsutos atsiliko 11 sek.
Čia buvo tikras Safari ralis
„Aš nežinojau, kad pramušiau padangą. Čia buvo tikras Safari, aš tik stengiausi kaip nors pasiekti finišą“, - sakė K.Rovanpera.
Dar prasčiau sekėsi S.Ogier, kuris pralaimėjo japonui 14,9 sek. Finišavęs prancūzas net nesustojo paaiškinti to priežasčių žurnalistams.
Prieš paskutinį „powerstage“ lyderius skyrė 9,2 sek.
SS17
Šiame GR vėl iš esmės konkuravo tik ralio lyderiai. K.Rovanpera pademonstravo įspūdingą tempą, tačiau pirmame sektoriuje nuo jo tik sekundės dalimis atsilikinėjęs S.Ogier galiausiai pralošė vos 0,6 sek.!
Tuo tarpu E.Evansas ir toliau pirmauja bendroje įskaitoje prieš T.Katsuta. Įdomu tai, kad šiame ralyje visas pirmąsias keturias vietas užima „Toyota“ komandos pilotai.
SS16
Tai buvo labai greitas ruožas, kuris buvo organizatorių pasirinktas ir kaip „powerstage“. Čia ralio pabaigoje lenktynininkai dar sugrįš.
Greičiausi trys sportininkai tilpo į vienos sekundės intervalą. O.Tanakas laimėjo, o be galinio sparno važiavęs S.Ogier nuo jo atsiliko 4,2 sek.
„Man šis greičio ruožas praėjo puikiai. Be galinio sparno vietomis buvo nelengva, tačiau viskas kol kas gerai“, - sakė 13,6 sek. skirtumu bendroje įskaitoje pirmaujantis S.Ogier
SS15 S.Ogier susigrąžino prarastą laiką
Greičio ruožo metu S.Ogier pametė galinį dangtį ir automobilio sparną, tačiau matėsi, kad jis vis tiek stipriai spaudė. Taip stipriai, kad net 8,6 sek. aplenkė K.Rovanpera. Ir visa tai, ką SS14 metu prarado, jis susigrąžino su kaupu. Panašu, kad tarsi matydamas, kad pergalė ralyje pradeda slysti iš rankų, prancūzas vėl surizikavo. Bolidas smarkiai apgadintas, tačiau ryte prarastas laikas buvo kompensuotas.
Liko vienas greičio ruožas ir automobiliai grįš į serviso zoną remontui, kur S.Ogier galės vėl užsidėti pamestas detales.
„Aš vos vos užkabinau medį, esu tikrai nustebintas, kad grįžau be šios detalės. Nesitikėjau to“, - sakė S.Ogier.
SS14 K.Rovanpera šovė į priekį
Nors ir šeštadienį K.Rovanpera žadėjo tiesiog nerizikuojant pasistengti finišuoti antroje vietoje, pirmame dienos greičio ruože suomis atkirpo net pusę (apie 8 sek.) S.Ogier turėtos persvaros. Po etapo juos bendroje įskaitoje teskyrė 8,6 sek.
Paklaustas kokiu būdu taip visus kitus aplenkė K.Rovanpera šypsodamasis atsakė: „Nemanau, kad kiti iš tikro stengėsi.“
Tuo tarpu S.Ogier dėl pralaimėto laiko kaltino uolas: „Visur kelyje buvo didžiulės uolos, vienu momentu aš vos ne visiškai sustojau, kadangi mano trajektorijoje buvo didžiulė uola.“