Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2023 07 22 /21:44

Dramatiškas Palangos 1006 km lenktynes laimėjo tarptautinės pajėgos

Šių metų Palangos „Aurum 1006 km lenktynės“ buvo labai neeilinės. Nors automobilių skaičius ne pats didžiausias – 23 – tačiau kokio jie galingumo! O dar permainingos oro sąlygos, dėl kurių įvyko daugybė incidentų.
Lenktynių finišas
Lenktynių finišas / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Visa šeštadienio lenktynių eiga su nuotraukų galerijomis

Galima drąsiai teigti, kad Palangos trasoje varžėsi beveik visi greičiausi Lietuvos lenktynininkai, bandę konkuruoti su Le Mano ištvermės lenktynių bei „Formulės 1“ patirties turinčiais danais A.Fjordbachu ir J.Magnussenu. Nebekalbant apie kitas autosporto žvaigždes iš artimojo užsienio.

Visos naujienos apie 1006 km, rezultatai, galerijos (speciali lenktynių rubrika)

Pirmą kartą istorijoje 1006 km lenktynes laimėjo „Mercedes“

Paskutinėje lenktynių stadijoje dėl podiumo iš esmės grūmėsi trys komandos: „Stateta“ (Mercedes AMG), TDS Group-TOKS (Porsche 992) ir dvi „Circle K Miles Plus“. Tačiau „Jutos“ prižiūrimiems lenktynininkams po ilgos pertraukos šį kartą nepavyko nugalėti Palangos pragare.

Dviejų legionierių (A.Fjordbacho ir J.Magnusseno) bei E.Navikausko ir E.Žadeikio į priekį vedama „Stateta“ atvairavo „Mercedes AMG GT3“ į finišą pirmoji. Iki šiol „Mercedes“ nebuvo laimėjęs 1006 km lenktynių!

REZULTATAI

Lyderiai keitėsi kelis kartus

Nors lenktynių pradžioje dominavo „Statetos“ Mercedes AMG ir „RD Signs“ Lamborghini, vėliau stabilumą pradėjo demonstruoti „Circle K“ komandos (J.Jonušis vienu metu pirmavo), bet nepataikė su padangomis (užsidėjo lietaus, vėliau grįžo prie „slick“). Tuo sėkmingai pasinaudojo „Porsche Baltic“ ir „LG Oled“. Antroje lenktynių pusėje „Circle K Miles Plus“ įgavo antrą kvėpavimą ir ėmė kopti aukštyn. Be to, situaciją labai smarkiai pakoregavo ir avarijų gausa.

Lietus ir avarijos 1006 km lenktynėse

Jau prieš lenktynių startą prapliupęs lietus tarsi sufleravo, kad lengva nebus. Ypač renkantis teisingą padangų strategiją. Iš pradžių organizatoriai buvo paskelbę, kad startuoti lietaus padangomis privaloma, bet vėliau sprendimą pakeitė.

Todėl komandoms teko stebėti dangų, trasą ir melstis, kad greitesniam važiavimui sausa danga skirtos „slick“ tipo padangos nepavestų stabdymo zonose. Tačiau būtent dėl šlapios dangos ir netinkamų padangų įvyko daugiausiai incidentų.

Iš pradžių starto finišo tiesiojoje paslydęs šlapioje trasoje kelis kartus į atitvarus priekiu ir galu trenkėsi vienos iš pretendenčių į nugalėtojas – LG Oled komandos „Porsche 992“. Kadangi komanda planavo kovoti tik dėl aukščiausių vietų, o remontas būtų trukęs ilgai, A.Rusteikos, M.Janavičius, B.Barkerio ir avariją patyrusio M.Bartkaus ekipa pasitraukė iš lenktynių.

Dar labiau nepasisekė pirmajai „Porsche Baltic“ komandai. Po R.Kupčiko vairavimo pamainos ji pirmavo. Prie vairo sėdęs T.Rudokas perėmė vairą ir automobilį su „slick“ tipo padangomis, skirtomis sausai trasai. Ji neatrodė labai šlapia, bet, išvažiuojan į starto tiesiąją, akceleruojant automobilį sumėtė, jis nulėkė nuo kelio, pašoko nuo kalnelio, vertėsi ant stogo ir nuvertė visą TV konstrukciją. Laimei, niekas nenukentėjo. Tačiau akivaizdu, kad šioje vietoje būtini atitvarai. Ir ne tik lenktynių metu – kas dieną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos