Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Drift Allstars“ varžybų kvalifikacijoje Kaune geriausiai pasirodė ukrainietis Aleksas Golovnya

Sekmadienio, rugpjūčio 11 d., popietę Kaune pagaliau įsibėgėjo „Drift Allstars“ varžybos. Naktį nulijęs lietus, dėl kurio kvalifikacijos nebuvo įmanoma surengti šeštadienį, pasitraukė tolyn į šiaurės rytus, o pašvietusi saulė nudžiovino šoninio slydimo trasa tapusios Karaliaus Mindaugo pr. atkarpos asfaltą.
„Drift Allstars“ varžybų Kaune kvalifikacija
„Drift Allstars“ varžybų Kaune kvalifikacija / Andriaus Lauciaus nuotr.

Geriausiai kvalifikaciniuose važiavimuose teisėjai įvertino „Nissan 200SX“ (S13) vairuojantį ukrainietį Aleksą Golovnya. Antras liko suomis Juha Rintanenas, o trečiąja vieta teko tenkintis prie 1000 AG galios monstrą valdančiam lenkui Bartoszui Stolarskiui. Pastarųjų sportininkų bolidai parengti „Nissan 200SX“ (S14) pagrindu.   

Geriausiai iš lietuvių pasirodė „RBS Motorsport“ narys Kęstutis Petronis. Jis kvalifikacijoje užėmė penktąją vietą.

Kvalifikacijos perkėlimas buvo naudingas techniką remontuojantiems sportininkams, tarp jų ir suomių šoninio slydimo žvaigždei Jukai Rintanenui. Klausiamas, ar turėjo pakankamai laiko miegui naktį, lenktynininkas tikino puikiai pailsėjęs. Variklio kaprizų priežastis pasirodė esąs peršokęs variklio paskirstymo dirželis.

„Labai neįprastas gedimas, bet čia visko būna. Variklis dabar veikia puikiai, tačiau pakabos nustatymais kol kas nesu patenkintas“, – prieš rytines treniruotes kalbėjo J.Rintanenas.

Rimtos techninės pagalbos priteikė ir Dmitrijui Illykui. Jau 12 metų ukrainiečio vairuojamam „Nissan 200SX“ (S13) ties turbinos tvirtinimu sutrūko išmetimo kolektorius. Virinti jį naktį iš šeštadienio į sekmadienį ėmėsi Kauno dirbtuvėse vienas iš geriausių Europoje šoninio slydimo teisėjų Mantas Kuzmarskis.

Kvalifikaciniai važiavimai praėjo be rimtesnių incidentų. Oskaras Brėdikas į betoninius blokus savo „Nissan 200SX“ (S13) galu trenkėsi įsibėgėjęs antrajame posūkyje. Šį kartą latvis atsipirko numuštu buferiu ir nuliniu įvertinimu kvalifikacijoje. Įvažiuodamas į tą patį posūkį efektingą piruetą pademonstravo ir lenkas Michalas Rzoska.

Lietuvius kvalifikacijoje persekiojo sankabos gedimai – Izidoriui Paukščiui teko savo „Nissan 200SX“ (S14) sankabos pedalą „prisirišti“ prie kojos, o tokio pat modelio pagrindu surinktą bolidą vairuojančiam Kastyčiui Alenkai pirmojo važiavimo metu sankaba apskritai dingo. Sportininkui teko skolintis bolidą iš „D1Sport“ komandos draugo Aleksandro Zorino.  

Kiek nesėkmingai kvalifikacinius važiavimus pabaigė ir įspūdingą greitį demonstravęs lenkas Marekas Wartalowiczas. Jo kadaise 3 serijos BMW (E21) buvusiam bolidui paskutinėje trasos atkarpoje – apsisukime nusisuko abu pusašiai.

Pertraukos prieš porinių važiavimų treniruotes metu žiūrovus linksmino šoniniam slydimui pritaikytą sunkvežimį vairuojantis lenkas Adamas Fijalas. Juodų dūmų kalnus keliančio „Volvo FM12“ vilkiko techniniai duomenys, švelniai tariant, įspūdingi – 700 AG galia ir 3000 Nm sukimo momentas. 

VIDEO: Šonaslydžio sunkvežimis

Neeilinius įgūdžius publikai demonstravo ir vienas geriausių Europoje motokaskadininkų Arūnas Gibieža.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos