Tačiau dalyviai čia turėjo vieną bėdą – padangas. Neapskaičiavę turimo jų kiekio, jie praktiškai visą jį išnaudojo per pirmąją dieną, tad naktį tarp etapų link Bačiūnų kartodromo judėjo ne vienas užpildytas mikroautobusas. Neoficialus rekordas – 26 padangos, Andriaus Miciūno „sudegintos“ vien per šeštadienį.
Šeštadienį po treniruočių prasidėjus kvalifikacijai, padangų „valgymas“ buvo akivaizdus – nevisi dalyviai apvažiavo tris ratus nepakeitę ratų. Tačiau tai nesutrikdė ypač atkaklios kovos dėl pirmųjų vietų šiame etape – pirmoje vietoje buvęs „BMWFan“ atstovas A. Miciūnas surinko 94 taškus iš 100 galimų, o antras likęs „D1Sport“ narys Evaldas Kovalenka – 93,5. Trečią ir šeštą vietą taipogi skyrė vos 1,5 taško – artėjantys poriniai „tsuiso“ važiavimai žadėjo būti labai įdomūs!
Porinės kovos žiūrovų nenuvylė – pastarieji aplodismentų negailėjo po kiekvieno „tsuiso“ važiavimo. Ir nors čia buvo begalė galvos skausmo norintiems nuspręsti laimėtoją teisėjams, ne viena pakartotinė kova, galutinėje įskaitoje pirmas penketukas atrodo taip (vieta, komanda, dalyvis, automobilis): 1. „D1Sport“, E. Kovalenka, Nissan Silvia S13; 2. „BMWFan“, A. Miciūnas, BMW e30; 3. Donatas Urbonas, BMW e30; 4. „D1Sport“, Kastytis Alekna, Nissan 200SX S14A, 5. „BMWFan“, Andrius Čibirka, BMW e30.
Šeštadienio varžybos baigėsi palikdamos padangų dūmų debesį virš trasos, vėjo pamažu nešamą už miesto, o po jų sekė linksma vakarinė dalis ir sekmadienio rytas, prasidėjęs trečiojo „Driftingo Čempionato“ etapo technine apžiūra. Šįkart buvo ir naujų dalyvių - „Drifter.lt“ komanda, dieną prieš tai Rytų Europos driftingo čempionato etape užėmusi pirmas dvi vietas, naktį atvažiavo į Šiaulius.
Sekmadienį treniruotės vyko trumpiau nei šeštadienį – nebe penkias, o apie tris su puse valandos. Dalyviai kiek taupė naktį atsivežtas padangas, tačiau tai nebuvo būtina – sekmadieninė trasa padangoms buvo draugiškesnė, o finalo kovas trumpam netgi buvo nutraukusi viską šluojanti tropinė audra, tad automobilinio apavo nebuvo sudeginta daug.
Kvalifikacija šįkart buvo dar įdomesnė nei šeštadienį – prisijungus dviems stipriems dalyviams, lygiaverčių varžovų buvo ypač daug – jau „Top16“ turnyro kovos buvo ypač intiguojančios, o tarp visų „Top8“ dalyvavusių vairuotojų galima drąsiai dėti lygybės ženklą. Tačiau teisėjai visgi mato daugiau nei žiūrovai ar dalyviai, tad nugalėtojai netgi ir ypač lygiose kovose buvo išaiškinti. Pirmasis penketukas išsidėstė šitaip (vieta, komanda, vairuotojas, automobilis): 1. D. Urbonas, BMW e30; 2. „Drifter.lt“, Timas Simniška, Lexus SC; 3. „Drifter.lt“, Darius Balys, BMW e34; 4. „D1Sport“, E. Kovalenka, Nissan Silvia S13; 5. „BMWFan“, A. Čibirka, BMW e30.
Pasibaigus trims „Driftingo Čempionato“ etapams, geriausiųjų vairuotojų aštuntukas atrodo taip (vieta, vairuotojas, komanda, automobilis, taškai):
Evaldas Kovalenka, „D1Sport“, Nissan Silvia S13, 48 tšk.
Andrius Miciūnas, „BMWFan“, BMW e30, 46 tšk.
Timas Simniška, „Drifter.lt“, Lexus SC, 38 tšk.
Donatas Urbonas, BMW e30, 37 tšk.
Andrius Čibirka, „BMWFan“, BMW e30, 36 tšk.
Andrius Šlajus, „BMWFan“, BMW e30, 32 tšk.
Darius Balys, „Drifter.lt“, BMW e34, 26 tšk.
Kastytis Alekna, „D1Sport“, Nissan 200SX S14A, 20 tšk.
Intriga išlieka. Tiek kovoje dėl pirmos vietos, tiek dėl kitų podiumo laiptelių – „Driftingo Čempionato“ finalas tikrai nebus nuobodus. Priešingai – jis bus kaip niekad įdomus ir nenuspėjamas. Nors kol kas jo vieta ir data neatskleidžiama, ši informacija jau neužilgo bus paskelbta. Jau žinoma, kad paskutinysis „Driftingo Čempionato“ etapas įvyks kartu su BaDC (Baltic Drifting Championship) finaline kova. Sklinda gandai, kad šį įspūdingą renginį vilniečiai galės matyti nevažiuodami toli nuo savo namų...