Dar neprasidėjus raliui, treniruočių metu Giedrius Norkus patyrė avariją ir sprendė dalyvavimo klausimą. Visgi ralio lyderiui pavyko pasiskolinti automobilį iš Vytauto Požerinio ir tęsti lenktynes. Spaudos konferencijos metu G.Notkus džiaugėsi galėdamas tęsti lenktynes ir aiškino, kad tokio palaikymo, kokio sulaukė po avarijos, sulaukti net nesitikėjo.
Vaidotas Žala teigė taip pat jaučiantis šiokią tokią įtampą. Sportininkas pripažino, kad nerimą kelia ir naktinis greičio ruožas, mat naktį važiuoti kur kas sudėtingiau, o naktiniai greičio ruožai, anot sportininko, nėra patys lengviausi.
Apie naktinius greičio ruožus visai kitokią nuomonę turėjo Benediktas Vanagas, kuris priešingai nei kiti dalyviai teigė, kad naktį važiuoti jam patinka, mat tuomet nelieka papildomų trukdžių, kurie blaško dėmesį ir galima susikoncentruoti tik į kelią.
Prieš Druskininkų ralio etapą, apie galimybę kitais metais pasitraukti iš Lietuvos automobilių ralio čempionato pasisakęs Benediktas Vanagas teigė, kad tokią mintį jis turėjo jau ne vienerius metus. Tačiau ar tai jau galutinis verdiktas, lenktynininkas neįvardijo.
„Kol kas tikslia atsakyti dar negaliu, tačiau kalbant apie galimybes: ar kitais metais dalyvausiu ralio čempionate ar ne – didesnė galimybė, kad ne“, – sakė Benediktas Vanagas.
Iš viso šio etapo metu lenktynininkų laukia 12 greičio ruožų, kurių metu kiekvienas dalyvis įveiks 105 kilometrus. Svarbu tai, kad du paskutinius greičio ruožus sportininkai turės įveikti naktį.
Šis ralio etapas išsiskiria ir taškų skaičiavimo sistema. Skirtingai nei kituose etapuose, šiame dalyviai turės net kelias progas prisidėti papildomų taškų.
Papildomus taškus geriausiai pasirodę dalyviai gaus už sekcijas – po 1-4 ir 5-10 greičio ruožų. Taip pat papildomi taškai bus skaičiuojami „Power Stage“ važiavime, kuris šiame etape bus 12 greičio ruože. Už šį važiavimą 12 greičio ruože surinkti taškai bus dauginami iš 1,2 koeficiento. Visgi svarbiausia yra tai, kad visi visų sportininkų šiame etape surinkti taškai bus dauginami iš 1,5 koeficiento.