Du ratus vieno lenkimo metu paklojęs A.Juknevičius: pasipustėm padus, nes trūko kantrybės laukti

„Gal leisk man vairuoti greičio ruože rytoj? Nebegalime tiek ratų pramušinėt“, – sugrįžęs į bivaką ir iš automobilio išlipęs su šypsena veide kreipėsi į Antaną Juknevičių jo navigatorius Darius Vaičiulis, pateikęs trumpą dienos apžvalgą. Priešpaskutiniame greičio ruože ekipažas buvo 31-i, bendroje įskaitoje jie 26-i.

„Aš pasiūliau tokią taktiką Antanui, kad lėčiausią sunkvežimį, tą kuris pusė minutės startavo prieš mus reikia kaip galima greičiau apsilenkti. Visi kiti likę sunkvežimiai startavo kas minutę“, – po finišo kalbėjo navigatorius Darius Vaičiulis.

„Ne mūsų diena, nors buvom ryte susitarę, kad šiandien atvarysim vyriškai. Pasipusčiau padus ir ruošiausi imti tą sunkvežimį, apie kurį prakalbo Darius, iš karto. Lenkimo vietoje buvo labai daug akmenų, nors pagal kelio knygą turėjo būti žvyrkelis.

Prisivijom dulkėse tą sunkvežimį, išėjom į trasos trajektorijos šoną, o ten akmenys ir ant vieno akmens abu ratus palikau. Ir viskas. Ir mūsų šios dienos pasirodymas baigėsi. Viskas vyko kokiam 8 kilometre, o vėliau jau važiavom kaip į turgų su močiutės kiaušiniais. Visas greičio ruožas prieš akis, o mes nebeturim atsarginių ratų. Negaliu pykti ant tų akmenų, galiu pykti tik pats ant savęs. Reikėjo pakentėti kokius 20 kilometrų, bet mes to daryti nenorėjom. Bet viskas gerai. Finišavom ir esam laimingi“, – įkandin jam dienos įspūdžiais dalijosi lenktynininkas Antanas Juknevičius.

Vienuoliktasis greičio ruožas: iš Al Ulos į Janbu

Vienuoliktasis 2021-ųjų etapas driekėsi iš UNESCO pasaulio paveldo sąraše esančio Al Ulo į Raudonosios jūros skalaujamų krantų Janbu. Dakaro karius pasitiko 598 kilometrų diena, iš kurių 464 kilometrai reikalavo aktyvuoto kovinio režimo. Iš pradžių žadėtas ilgiausias ir sunkiausias 511 kilometrų greičio ruožas trečiadienio vakarą buvo sutrumpintas dėl nuplauto dalies trasos ruožo.

Greičio ruože šį kartą buvo numatytos 70 kilometrų besitęsiančios ir konkrečiu minučių skaičiumi apribotos dvi neutralizacijos atkarpos. Jų įveikimas į bendrą greičio ruožo laiką neįskaičiuojamas. Galiausiai, dieną užbaigė beveik 132 kilometrų pasivažinėjimas iki priešpaskutinių šių metų Dakaro namų – bivako, kirtus finišo liniją.

Vytauto Dranginio nuotr./Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis devintajame Dakaro etape
Vytauto Dranginio nuotr./Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis devintajame Dakaro etape

Devintąją dieną – sumaišyti starto laikai

Vienuoliktame greičio ruože „Kreda“ ekipažas startavo iš 36-osios vietos, nors trečiadienį finišavo 22-oje vietoje. Lenktynininkų dueto priekyje šiame greičio ruože laukė dešimtis „didžkių“ klasėje besivaržančios lenktyninės Dakaro technikos – lėčiausi Dakaro žvėrys – sunkvežimiai.

VIDEO: Pavojingą lenkimą atlikęs Juknevičius: šovėm gal keturis metrus į viršų

Stumdantis dėl vietos šiame transporto priemonių sumuštinyje ir neturint pakankamai erdvės lenkimui, lenktynininkams teko apsišarvuoti kantrybe, suvalgyti ne vieną kilogramą smėlio dulkių, laukiant tinkamo momento lenkimui ir stengtis išsilaikyti trasos trajektorijoje, kur reikėjo saugoti ratus, į kuriuos kėsinosi 4 proc. greičio ruožo dangoje numatytų aštrių akmenų. Organizatoriai įspėjo dalyvius, kad primėtytų akmenų galėjo pasitaikyti ir kopų segmente. Tokios dangos kaina ekipažui – du vieno lenkimo metu prakirsti ratai.

Galiausiai, praleidęs trasoje 5 valandas ir 20 minutes, 16:30 Lietuvos laiku ekipažas pasiekė vienuoliktojo greičio ruožo finišą, preliminariai 32-oje vietoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis