Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dublis du: Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas pasiruošę šturmuoti Dakarą

Po ne itin gerai susiklosčiusio Dakaro maratono 2016 metais, šviežiausia lietuviška Dakaro komanda „Bee Dakar“ nestokoja ambicijų ir ketvirtadienį visiems pristatė atnaujintą „Seat Leon Dakar“ bolidą. Komandos ekipažas išliko nepakitęs – pilotas Vaidotas Žala drauge su šturmanu Sauliumi Jurgelėnu.

„Padaryti, kad nuvažiuotumėme visą distanciją“

Kai visas tris lietuviškas komandas, parvykusias iš 2016 metų Dakaro maratono, užplūdo žiniasklaidos atstovai, Vaidotas Žala neslėpė, jog automobilį teks tobulinti, norint įveikti visą distanciją:

„Iš pradžių mus nudžiugino tai, kad automobilis yra gana greitas. Jeigu jis važiuoja, jis gali būti konkurencingas. Mūsų tikslas kitiems metams – padaryti, kad jis važiuotų visą distanciją.

Esu beveik tikras, kad važiuosime tuo pačiu automobiliu. Iki tol reikės padaryti daug namų darbų, kad automobilis būtų konkurencingas ne vieną ar du greičio ruožus, bet visą distanciją. Nustebino, kad visai ištverminga pakaba. Mūsų tikslas – įrodyti, kad su šiuo lietuvišku automobiliu galime pasistumdyti ir su kitais, brangesniais automobiliais“, – po praeitų metų Dakaro kalbėjo komandos „Bee Dakar“ pilotas Vaidotas Žala.

„Žinoma, į TOP5 kitais metais mes nepataikysim, tačiau pasistengsim, kad galėtumėme pasistumdyti kartu su vyrais, turinčiais raumenų“, – anuomet juokavo V. Žala.

„Šį kartą yra ramiau, praeitais metais buvo visiška migla, o šį kartą jau žinau, ko tikėtis“, – taip apie antrą bandymą Dakare penktadienį kalbėjo Vaidotas Žala susirinkusiems.

Patobulinimai

Kaip ir kalbėjo žurnalistams prieš metus, taip ir padarė. Komandos pilotas Vaidotas neslepia, kad jų bitutė šiais metais sulaukė aibės patobulinimų:

„Darėm daug smulkių pakeitimų, kurie mus nervino praeitą Dakarą. Labiausiai tikimės, kad pilotai šiuo automobiliu pravažiuos visą Dakarą tokiu tempu, kokiu važiavo praeitais metais pirmosiomis dienomis“, – teigia „Agrorodeo“ komandos mechanikas Darius Biesevičius.

„Pagrindiniai pakitimai – pakeistos variklio smegenys, tai yra valdymo blokas. Todėl galime matyti daugiau parametrų po kiekvieno greičio ruožo – tai yra pagrindinis pakitimas“, – tikino D.Biesevičius.

Komandos šturmanas Saulius Jurgelėnas teigia, kad kaip ir kitiems, taip ir „Agrorodeo“ komandai svarbiausias iššūkis bus daugiau nei 600 kilometrų besitęsiantis greičio ruožas, kurį organizatoriai vadina renginio vinimi:

„Iš 12 dienų 6 bus smėlyje, tad tai reikš, kad pusę viso laiko teks praleisti ragaujant dykumų smėlį“, – apie sunkumus, kuriuos pasitiks Dakare kalbėjo šturmanas S.Jurgelėnas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų