„Dunlop“ futurologinė ataskaita atskleidė, kad ateityje benzininius lenktyninių automobilių variklius keis plazminiai, kis pačių automobilių forma, tikėtina, kad jų valdymą perims androidiniai vairuotojai, o lenktynių žiūrovai mėgausis jose dalyvaujančių pilotų pojūčiais. Todėl padangų gamintoja kompanija „Dunlop“, bendradarbiaudama su kompanijomis
„GreenGT“, „BAE Systems“, „Flybrid Automotive“ bei Imperatoriškąja Londono kolegija pateikė savo įžvalgas apie automobilių varomųjų sistemų, aerodinamikos, stabdžių bei padangų ateities tendencijas.
Tuomet buvo pradėtas specialus jungtinis dizaino projektas, kurio metu automobilių sporto mėgėjai, lenktynių aistruoliai ir ekspertai diskutavo apie lenktyninį ateities automobilį bei siūlė idėjas, kurios galėtų būti pritaikytos jį kuriant.
„Dunlop“ pasikvietė žymų lenktyninių automobilių ir „Formulės-1“ automobilių dizainerį Sergio Rinlandą, kuris sutiko iš daugelio eskizų ir dizaino sumanymų sukurti naują lenktyninio ateities automobilio modelį.
Lenktyninių automobilių dizaineris S.Rinlandas yra bendradarbiavęs su tokiomis lenktynių komandomis kaip „Williams“, „Brabham“, „Sauber“ ir „Benetton“, taip pat „Eagle-Toyota Indycar“ ir „Opel“ komanda Vokietijos „Touring Car“ (serijinių automobilių) čempionate.
Dabar S.Rinlandas vadovauja nuosavai konsultacijų bendrovei „Astauto“, kuri dalyvavo ir „IndyCar“, GP2 ir LMP sportinių automobilių projektuose. „Astauto“, taip pat aktyviai dalyvauja alternatyvios energijos technologijų plėtros, elektrinių ir hibridinių automobilių projektuose.