Į lenktynių startą pajudėjo 9 automobiliai: du Olandijos komandos „JR Motorsport“ automobiliai, vienas estų ir šeši – lietuvių. Net du trečdaliai visų dalyvių automobilių yra BMW.
Pernu mieste numatomas lenktynininkams ne pats smagiausias oras. Jau starto metu vėjo gūsiai vietomis siekė 10 m/s, o 14-15 valandą jis turėtų sustiprėti iki 12 m/s. Kita vertus, žiūrovams tai sufleruoja įdomias ir permainingas varžybas.
Lenktynių eiga
Atnaujinta 20.06 val.
Finišas! Bendroje įskaitoje ir GT klasėje nugalėtoja tapo „JR Motorsport 1“ komanda, Dyzelinių automobilių įskaitoje – „Igorio lankai“ su „VW Golf“, o tarp visų kitų dalyvių greičiausi buvo „Alfa Romeo klubo“ atstovai, vairavę „Alfa Romeo GT“. Plačiau apie finišą skaitykite ir apdovanojimų akimirkas pamatykite paspaudę čia.
Atnaujinta 18.21 val.
Lietus silpsta, trasa džiūsta, o sportininkai važiuoja vis greičiau. Daugelis komandų fiksavo geriausius savo vieno rato įveikimo laikus 150-160-ame ratuose, tačiau pats geriausias vis dar priklauso „JR Motorsport 1“ komandai su BMW E46. Mėlynas olandų automobilis 160-iąjį „Auto24Ring“ trasos ratą įveikė per 1 min. 28,642 min.
Atnaujinta 16.58 val.
„Engine kaput. Įtariame, kad mūsų automobilio stūmoklio žiedai sunegalavo, tad lenktynės mums baigtos. Mūsų BMW ruoštas trumpoms sprinto lenktynėms, o 1000 km varžybose sugalvojome dalyvauti ekspromtu, tad patirtos problemos nėra didelis netikėtumas“, – teigė „Lietuvos BMW klubo“ komandos vairuotojas Linas Baltrušaitis.
Komandos BMW 325 sustojo 101-ame rate ir prarado visas viltis pasiekti lenktynių finišą.
Atnaujinta 16.47 val.
„Mūsų tempas neblogas, tačiau labai daug laiko praradome remontuodami automobilį. O dabar važiuoti galima, viskas gerai.
Kai važiavau, atsirado vibracija, ir nebegalėjau greitai važiuoti. Vos ne vos nuvažiavau iki techninio aptarnavimo zonos ir mechanikai pamatė, jog sulūžo vadinamasis pusašio tripoidas. Tokios atsarginės dalies neturėjome, tad mechanikai subūrė ją iš kitų. Tai nėra pats patikimiausias sprendimas, bet geriausia, ką galėjome padaryti“, – sakė vienas iš „Honda Integra Type-R“ automobilio vairuotojų Ignas Palaima.
Atnaujinta 16.15 val.
Varžybų organizatoriai, pasitarę su vadovais, paskelbė, jog „Hankook Baltic 1000 km race“ pabaiga numatoma 20.00 val. Dėl sudėtingų oro sąlygų varžybas nuspręsta sutrumpinti. Kaip teigė lenktynių organizatorius D.Grinbergas, sportininkai šį sprendimą sutiko itin džiaugsmingai – važiavimas pastoviai lyjant lietui yra rizikingas.
Tiesa, ne visiems lenktynininkams lietus trukdo. Kaip teigė „Lietuvos BMW klubo“ komandos nariai, jų automobiliui tokios oro sąlygos naudingos – jų BMW 325 (E36) nėra galingas, tad mažiau atsilieka nuo greitesnių varžovų. Kitas privalumas – jis kaista mažiau.
Atnaujinta 15.36 val.
Lenktynės atnaujintos. 85-ą ratą sportininkai pradėjo važiuodami paskui saugos automobilį ir kelis ratus suko siekdami priprasti prie vėl pasikeitusių trasos sąlygų ir šildydami padangas.
Pirmoji vieta nesikeičia, čia išlieka „JR Motorsport 1“ komanda iš Olandijos, o dėl antrosios tarp „Igorio lankų“ „Volkswagen Golf“ bei „Alfa Romeo klubo“ „Alfa Romeo GT“ verda intensyvi kova: šiuos automobilius skiria kelios sekundės.
Atnaujinta 14.59 val.
Vienai olandų komandai lenktynės greičiausiai baigėsi: antroje vietoje važiavęs „JR Motorsport“ komandos BMW E46 starto-finišo tiesiojoje rėžėsi į atitvarus.
„Čia per pavojinga. Trasoje visur vanduo, automobiliai kai kuriose vietose plaukia. Negalime važiuoti normaliu greičiu“, – sakė avarijos metu automobilį vairavęs Wardas Sluysas.
Jis sakė, kad incidentas įvyko tiesiog važiuojant tiesiai – baloje automobilio galas pradėjo slysti ir mašina tapo nevaldoma. W.Sluysui „pasisekė“, kad automobilis nuslydo į atitvarus, o ne į kitoje pusėje stovinčią betoninę tvorą.
Trečiąją lenktynių valandą vėl pradėjo stipriai lyti ir dalis „Auto24Ring“ trasos yra padengta vandeniu. Vyriausiasis varžybų teisėjas Raulis Koovas teigė, jog lentynės dėl sulaužytų atitvarų kol kas yra stabdomos ir bus pratęstos tik juos sutvarkius.
Plačiau apie avariją skaitykite paspaudę čia.
Atnaujinta 13.47 val.
„Medinis ratlankis“ komanda turi nesklandumų: „Honda Integra“ sulūžo ne tik pusašis, o dar viena važiuoklės detalė, kurios komanda neturi. Vienas iš vairuotojų Ignas Palaima sakė, kad komanda bando ieškoti trūkstamos detalės arba kurti naują iš turimų, tačiau tam „reikia stebuklo“.
„Tiesiosios yra baisios, ypač kai lijo, pirmuosius dešimt ratų. Dabar lietus kiek nurimo, tad padangos šyla ir trasoje atsiranda vis daugiau sukibimo. Automobilis techninių problemų neturi ir tikimės lenktynėse finišuoti – tai mūsų tikslas“, – sakė pirmąją valandą „Alfa Romeo GT“ automobilį vairavęs Alminas Malaiška. Jo komanda užima trečiąją vietą, nusileisdama dviem olandiškoms ekipoms.
Atnaujinta 12.54 val.
„Honda Integra“ iš antros vietos nukrito į paskutinę – automobiliui nutrūko pusašis. Komanda turi atsarginį ir jį pakeis, tačiau į lenktynes sugrįš paskutinėje vietoje ir nuo visų konkurentų atsilikdama ne vienu ratu.
Jeigu sinoptikų prognozės pasitvirtins ir visas lenktynės pils lietus, jos greičiausiai baigsis anksčiau nei nuvažiavus 1000 km. „Hankook Baltic 1000 km race“ finišas fiksuojamas pirmam automobiliui įveikus 316 ratų (1000 km) arba lenktynėms trunkant 10 valandų. Skaičiuojant pagal greičiausius vieno rato įveikimo laikus, pirmaujančios komandos „JR Motorsport 1“ automobilis trasoje užtruks apie 9 valandas, tačiau komandos dar kelias dešimtis minučių sugaiš pildant degalus bei keičiantis vairuotojams.
Atnaujinta 12.43 val.
„Tai istorinės lenktynės. Mes dar neturėjome varžybų, kurios vyktų tokiu oru“, – sportininkams įveikus daugiau nei 20-imt ratų, sakė „Auto24Ring“ trasos direktorius Andresas Hallas.
Pastovus lietus ir didelis vėjas dalyviams netrukdo. „Telšių statybos“ dyzelinis BMW 123d kelis kartus buvo apsisukęs trasoje, panašių klaidų neišvengė ir kiti dalyviai, tačiau visos jos apsiėjo be nuostolių.
Lenktynininkams įveikus 27 ratus, pirmauja olandai „JR Motorsport 1“ su BMW E46. Jie vienu ratu lenkia „Medinio ratlankio“ komandą su „Honda Integra Type-R“, o šie beveik minute pirmauja prieš raudonąjį „Alfa Romeo GT“.