Abu jo komandos draugai gerokai palaužė automobilį. Jei po pirmojo Konstantino Calko viražo žolėje komanda dar turėjo vilčių kovoti dėl vietos ant nugalėtojų pakylos, tai po ispano Jesuso Fusterio incidento paprasčiausiai nebeliko atsarginių automobilio detalių.
„Tokios yra ištvermės lenktynės. Praeitose lenktynėse ne viena iš šiandienos komandų prizininkių nefinišavo. Šiandien nefinišavome mes. Komandos viduje negali būti jokių pykčių ar kaltų dėl incidentų ieškojimų. Nuo klaidų darymo mes nei vienas neapsaugoti ir visi suprantame, kad sėdime „vienoje valtyje“, tad ir suklydus vienam ar kitam komandos nariui, atsakomybę nešame visi vienodą”, – aiškino D. Matijošaitis.
Drama lenktynėse prasidėjo dar joms neįpusėjus. Pirmasis startavo K. Calko. Po 40-ies minučių gryno lenktynių laiko jis išlėkė iš trasos. LMP3 klasės automobiliai nėra pritaikyti važinėti pievomis, tad grįžtant į trasą lūžo iš anglies pluošto pagamintas automobilio galas ir galinio sparno tvirtinimai.
Remontas truko ilgai – apie 20 minučių ir mechanikai patys turėjo pasigaminti kai kurias detales, automobiliui pritaikyti atsargines kėbulo dalis.
„Gedimo šalinimas nebuvo sudėtingas, bet mes užtrukome gal penkis kartus ilgiau nei reikėjo. Esu labai piktas ant gamintojų, kad nesuteikė mums reikiamų dalių. Dabar yra kaip yra. Važiuojam toliau“, – sakė komandos vadovas Dalius Steponavičius.
Kol vyko remontas, tol D. Matijošaitis sėdėjo piloto vietoje ir laukė starto. Garaže siautė chaosas. Laiko gražiai padėti įrankius, bent jau ant žemės, nebuvo, pirmyn atgal zujo suplukę mechanikai, bet lenktynininkas išliko ramus.
„Taip sėdėjęs esu ir ilgiau, ir baisiau. Nieko daug negalvojau, tiesiog laukiau kol mane paleis ir galėsiu daryti savo darbą“, – sakė lenktynininkas.
Per valandą prie vairo D. Matijošaitis nepadarė klaidų ir grąžino sveiką automobilį kovai dėl aukštesnių pozicijų.
Po lietuvio prie vairo sėdęs J. Fusteris demonstravo stabilius rato įveikimo laikus, bet suklydo greičiausiame posūkyje ir bolidas vėl buvo pažeistas. Incidentas įvyko likus vos kelioms minutėms iki J. Fusteris turėjo susikeisti su K. Calko.
„Viskas, dabar jau baigta“, – sakė D. Steponavičius dar net negrįžus automobiliui į garažą.
Nebeliko atsarginių detalių.
„Mane išstūmė LMP2 automobilis. Užvažiavau ant posūkio bortelio ir pajutau kaip kažkas tiesiog nuskrido nuo automobilio“, – sakė ispanas.
Nuskrido ne tik anglies pluošto detalės, bet ir taškai. D. Matijošaičio komanda negavo aukso vertės taškų ir iš 2-os smuktelėjo į 4-ą vietą bendroje sezono LMP3 klasės įskaitoje.
„SVK by Speed Factory“ komanda 4 valandų lenktynėse Austrijoje ištvėrė 2 val ir 34 min, o „Redbull Ring“ trasoje spėjo įveikti 78 ratus. Bendroje įskaitoje triumfavo „JOTA Sport“ komanda, o LMP3 klasėje nugalėjo gamyklinė „Ginetta“ komanda „Team LNT“.
„Iš klaidų mokomasi. Tikiu, kad į kitas lenktynės atvyksime stipresni ir geriau pasiruošę“, – sakė D. Matijošaitis.
Lenktynininko šiemet dar laukia du etapai pajėgiausioje Europoje ištvermės lenktynių serijoje. Jei šis etapas Austrijoje priminė kalnų kurortą, tai kitas žada būti ne ką prastesnis. Kitas vyks Prancūzijoje esančioje „Paul Ricard“ trasoje.